اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار آبادان:

جلسات پاسخگویی به مشکلات شهروندان آبادانی برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: شهرداری آبادان گفت: در راستای رفع مشکلات مناطق مختلف شهری و پاسخگویی شفاف به شهروندان این مجموعه برنامه‌ریزی کرده که نشست‌هایی را با ساکنان مناطق مختلف شهری برگزار کند.

جلسات پاسخگویی به مشکلات شهروندان آبادانی برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از آبادان، محمودرضا شیرازی ظهر امروز در مراسم افتتاح نمایشگاه دستاوردهای دولت در این منطقه که با حضور جمعی از مسئولان شهری صورت گرفت، اظهار کرد: همه تلاش شهرداری آبادان در راستای ارتقای سطح خدمت‌رسانی به شهروندان و رفع مشکلات پیش‌روی آنها است.

وی با بیان اینکه از شهروندان آبادانی می‌خواهیم در راستای حمایت از شهرداری تعامل مضاعف داشته باشند، افزود: مجموعه شهرداری آبادان با تلاش شبانه‌روزی و بی‌منت پرسنل همواره در راستای توسعه آبادان از هیچ تلاشی فروگذار نیست.

شهردار آبادان تصریح کرد: در راستای رفع مشکلات مناطق مختلف شهری و پاسخگویی شفاف به شهروندان این مجموعه برنامه‌ریزی کرده که نشست‌هایی را با ساکنان مناطق مختلف شهری برگزار کند.

وی با بیان اینکه این نشست‌ها هر شب بعد از نماز مغرب و عشاء در مساجد و حسینیه‌های مناطق مختلف شهری برگزار می‌شود، گفت: در این جلسات مردم بدون هیچ واسطه‌ای مشکلات خود را مطرح کرده و موارد مدنظر آنها پیگیری می‌شود.

انتهای پیام/غ30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول