اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی:

مشکلات آینده پردیسان جدی گرفته شود

خبرگزاری فارس: نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی گفت: منطقه پردیسان در آینده با مشکلات بسیاری روبه‌رو خواهد بود که باید برای کنترل آن طراحی‌هایی انجام شود.

مشکلات آینده پردیسان جدی گرفته شود

به گزارش خبرگزاری فارس از قم احمد امیرآبادی پیش از ظهر امروز در مراسم افتتاح و کلنگ‌زنی 32 پروژه شهرداری قم در مسجد حضرت فاطمه(س) پردیسان اظهار کرد: مسئولان قم باید به این شهر به صورت ویژه نگاه کرده و برای رسیدن به اهداف بلند آن تلاش کنند.

وی با اشاره به اینکه قم یک شهر معمولی نیست ادامه داد: باید مسئولان شهر قم نگاه ملی و فراملی به این شهر داشته باشند.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به لزوم گسترش این نگاه ابراز داشت: مجمع نمایندگان استان قم تلاش می‌کند این نگاه را در تمام نمایندگان مجلس به وجود آورده و آنها را مجاب کند که به قم به عنوان یک حوزه انتخابیه نگاه نکنند.

وی با اشاره به ویژگی‌های شهر قم خاطر نشان کرد: تمام نمایندگان مجلس باید از قم به عنوان شهری که ظرفیت آن به اندازه تمام جهان تشیع است، حمایت کنند.

امیرآبادی بیان داشت: مهم‌ترین اقدام در این زمینه باور مسئولان شهر قم و نگاه آنان با این افق دید است.

وی خاطر نشان کرد: شهر قم با توجه به مهاجرپذیری در حال حاضر پذیرای شهروندانی از سراسر کشور است از این رو خدمت به شهر قم خدمت به تمام کشور محسوب می‌شود.

نماینده مردم قم در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: وجود حوزه علمیه عظیمی در تمام جهان اسلام بی‌نظیر است و حضور مراجع جلوه دیگری به این شهر داده است.

وی با اشاره به مشکلاتی که در شهر قم وجود دارد گفت: منطقه پردیسان یکی از مناطقی است که باید نسبت به آن توجه ویژه‌ای اعمال شود.

امیرآبادی با اشاره به اینکه اکنون پردیسان بسیار کمتر از ظرفیت خود جمعیت جای داده است اظهار داشت: در آینده اگر تمام جمعیت پیش‌بینی شده در این منطقه مستقر شوند، مشکلات بسیاری رخ خواهد داد.

وی با اشاره به اینکه باید برای محورهای مواصلاتی قم طراحی جدیدی انجام شود یادآور شد: با توجه به مشکلاتی که این منطقه از لحاظ فضای شهری دارد، باید برای آینده آن فکری کرد.

انتهای پیام/و20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول