اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرستان البرز:

دولت شهید رجایی شاخصه دولتمردان نظام است

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرستان البرز گفت: دولت شهید رجایی شاخصه دولتمردان نظام جمهوری اسلامی ایران است.

دولت شهید رجایی شاخصه دولتمردان نظام است

غلامرضا حسن‌پور امروز در سخنرانی پیش از خطبه‌های نماز جمعه شهر الوند با اشاره به شخصیت اخلاقی و رفتاری شهید رجایی و باهنر اظهار کرد: دولت شهید رجایی علی‌رغم کوتاه بودن مدت آن، خدمات بسیار ارزنده‌ای را تقدیم مردم ایران کرد و خود را الگویی برای دولتمردان جمهوری اسلامی قرار داد.

وی ادامه داد: باهنر و رجایی از جان و مال خویش گذشتند تا امروز انقلاب اسلامی به دست ما برسد.

فرماندار البرز خاطرنشان کرد: صداقت، ایمان و اعتقاد و پیرو رهبری و امام خویش بودن از شاخصه‌های رفتاری و دینی دولت رجایی است.

وی تصریح کرد: دولتمردان باید خود را به این شاخصه‌ها نزدیک‌تر کنند و با رفتار و اخلاق خویش این ارزش‌ها را نهادینه کنند.

فرماندار شهرستان البرز عنوان کرد: به دلیل مسیر و هدف درست انقلاب، علی‌رغم برخی اندک ضعف‌های آغازین آن، تهدیدها، فشارها، تحریم‌ها، جنگ تحمیلی و شبیخون فرهنگی دشمنان در این 33 سال کارساز نبوده و نخواهد بود.

حسن‌پور افزود: جنگ نرم در مقابل ملت ایران زانو زده است و دشمنان از روی ناچاری به ترور شخصیت‌های بزرگ نظام روی آورده‌ و از این طریق توانسته‌اند بسیاری از جمله رجایی و باهنر را به شهادت برسانند.

وی بیان کرد: ملت ایران با شعار "هیهات منالذله" و اعتقاد و ایمان راسخ مسلمانان جهان، اسرائیل را از صحنه روزگار محو می‌کند.

فرماندار شهرستان البرز با اشاره به خدمات دولت نهم و دهم اظهار کرد: در هفته دولت پروژه‌های بسیاری به بهره‌برداری خواهد رسید که با همت و مشارکت مسئولان با مردم به سرانجام رسیده است.

حسن‌پور خاطرنشان کرد: بسیاری از خدمات و فعالیت‌های دولتمردان همچون شهرسازی‌ها و خیابان‌سازی‌ها را مردم مشاهده خواهند کرد؛ اما برنامه‌ها و خدمات بسیار مهم‌تری نیز وجود دارد که به رشد و تقویت فرهنگ جامعه کمک می‌کند و از طرفی از دید مردم به دور می‌ماند.

وی هوشمندسازی و مقاوم‌سازی مدارس، خدمات پزشکی و مسئله پزشک خانواده را از جمله برنامه‌های دولت حاضر معرفی و تصریح کرد: با توجه به هزینه بالای درمان، با رویکرد سلامت محوری و پیشگیری از امراض، مسئله پزشک خانواده مطرح شده و در حال حاضر در این شهرستان به اجرا درآمده است.

این مقام مسئول ابراز امیدواری کرد که با همکاری و مشارکت مردم و مسئولان، سرعت و کیفیت خدمات‌دهی و بهره‌برداری از پروژه‌ها رشد چشم‌گیری یابد.

حسن‌پور در پایان خطاب به مسئولان و همکاران خویش توصیه‌ کرد: پروژه‌های نیمه تمام ارگان‌های خویش را با همت افزون به پایان و بهره‌برداری برسانید.

وی تأکید کرد: ارباب رجوع را در ارجح امور قرار دهید و مشکلات آنان را با دقت و حوصله کافی بررسی و مد نظر قرار دهید.

حسن‌پور ادامه داد: خدمات را بر حسب اولویت و نیازهای مردم ارائه دهید.

فرماندار البرز عنوان کرد: فرهنگ ایثار و بیداری اسلامی را در اداره خویش جاری سازید و آگاه باشید که رمز ماندگاری، وجود آموزه‌های قرآنی در میان مسئولان و اداره‌ها است.

وی در خاتمه تأکید کرد: مسئولان بر مجموعه تحت امر خویش نظارت بیشتری داشته و با گزارش فعالیت‌ها، رضایت ارباب رجوع را فراهم آورند.

انتهای پیام/ی20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول