اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به مناسبت هفته دولت

برترین دستگاه‎های اجرایی استان بوشهر در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند

خبرگزاری فارس: برترین دستگاه‎های اجرایی استان بوشهر در جشنواره شهید رجایی که با حضور مسئولان استانی برگزار شد، معرفی شدند.

برترین دستگاه‎های اجرایی استان بوشهر در جشنواره شهید رجایی معرفی شدند

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر بر اساس نتایج طرح نظرسنجی میزان رضایت ارباب رجوع از روند خدمات در دستگاه‎های اجرایی استان بوشهر که در پنج گروه انجام شده بود، در گروه قضایی انتظامی به عنوان گروه نخست، اداره‌کل زندان‎ها و اقدامات تامینی و تربیتی رتبه نخست را از آن خود کرد.

در گروه دوم، گروه بیمه‎ها و بانک‎ها نیز بیمه ایران عنوان نخست را کسب کرد و در گروه سوم سازمان امور اقتصادی و دارایی به عنوان دستگاه برتر معرفی شد.

همچنین در گروه چهارم که گروه دستگاه‎های خدمت‎رسان به مردم بود، مدیریت بازنشستگی، اداره‌کل ثبت احوال، اداره‌کل دامپزشکی و بیمه خدمات درمانی به‌طور مشترک به عنوان دستگاه‎های برتر این گروه شناخته شدند.

در گروه شرکت‎های دولتی نیز شرکت گاز و شرکت آب و فاضلاب روستایی استان بوشهر عنوان‎های برتر را به خود اختصاص دادند.

در بخش ارزیابی عملکرد دستگاه‎های اجرایی استان بوشهر، اداره‌کل دامپزشکی و اداره‌کل کار، تعاون و رفاه اجتماعی به‌طور مشترک اول و اداره‌کل استاندارد و تحقیقات صنعتی، اداره‌کل ثبت احوال و بیمه خدمات درمانی نیز به‌طور مشترک دوم شدند.

اداره‌کل امور مالیاتی سوم شد و اداره‌کل راه و شهرسازی و حمل و نقل و پایانه‎ها، دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی و درمانی عنوان سوم را کسب کردند.

همچنین اداره‌کل ثبت اسناد و املاک و بنادر و دریانوردی پنجم و بنیاد شهید و امور ایثارگران ششم و جهاد کشاورزی هفتم شدند ضمن اینکه اداره‌کل هواشناسی، سازمان امور اقتصادی و دارایی و شرکت گاز استان بوشهر به ترتیب رتبه‎های هشتم تا دهم را از آن خود کردند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول