اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه آران و بیدگل:

«ولایت‌مداری» عامل ماندگاری رجایی است

خبرگزاری فارس: امام جمعه آران و بیدگل، از «ولایت‌مداری» به عنوان عامل مهم ماندگاری یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر نام برد.

«ولایت‌مداری» عامل ماندگاری رجایی است

حجت‌الاسلام سید محمد موسوی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کاشان اظهار داشت: هفته دولت همزمان با سالروز شهادت عزیزانی است که با خون پاک خود سند پیروزی، اقتدار و استقلال ایران اسلامی را به امضا رساندند.

وی از تکلیف‌گرایی، تواضع، ساده‌زیستی، استکبارستیزی، بصیرت، ولایت‌مداری و توجه به محرومان به عنوان برخی از ویژگی‌های بارز شهیدان رجایی و باهنر یاد کرد و بیان داشت: این خصوصیات و ویژگی‌های برجسته، سبک مدیریتی خاصی را در کشور پایه‌گذاری کرد که به عنوان الگوی گفتمان انقلاب اسلامی همواره برای مردم و نخبگان جذابیت دارد.

امام جمعه آران و بیدگل تصریح کرد: هفته دولت یادآور خاطرات شهدای گرانقدری است که با ایثار جان خویش در راه خدمت به مردم به ویژه محرومان معانی بلند و والایی برای دولتمردان انقلاب اسلامی به جای نهادند.

موسوی با بیان اینکه بدون شک شخصیت و روش زندگی شهیدان رجایی و باهنر بهترین الگو و سرمشق برای خدمتگزاری به جامعه اسلامی است ابراز داشت: شخصیت‌های بزرگی چون شهیدان رجایی و باهنر در ظرف زمان نمی‌گنجد و نسل‌ها و عصرهای مختلف را تحت تأثیر رفتار و اندیشه‌های خود قرار می‌دهند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: هفته دولت هفته افتخار و سربلندی دولتی است که تمام همتش خدمت به محرومان و رفع نیاز مستمندان است.

این مسئول افزود: هفته دولت همچنین زمان سپاس و قدردانی از دولتی است که هدفش ایجاد جامعه‌ای سرشار از عدالت، نظم و امنیت است.

امام جمعه آران و بیدگل در پایان ضمن تبریک این هفته به دولتمردان و کارمندان از آنان خواست در راستای تحقق آرمان‌های امام راحل، رهبر فرزانه انقلاب اسلامی و شهدا گام برداشته و با این اقدام خود موجبات سرافراز ماندن کشور را فراهم کنند.

انتهای پیام/ن20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول