اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

امام جمعه بجنورد:

رجایی و باهنر الگوی کاملی برای خدمت‌رسانی هستند

خبرگزاری فارس: امام جمعه بجنورد شهیدان رجایی و باهنر را الگوی کاملی برای خدمت‌رسانی در نظام اسلامی عنوان کرد.

رجایی و باهنر الگوی کاملی برای خدمت‌رسانی هستند

به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد، حجت الاسلام والمسلمین ابوالقاسم یعقوبی در آیین نمازجمعه این هفته مرکز خراسان‌شمالی در جمع نمازگزاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان رجایی و باهنر اظهار داشت: این شهدای والا مقام سرآمد و الگوی دولت‌ها در بدنه اجرائی نظام جمهوری اسلامی بودند.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی ایران مرهون ایثار و از خودگذشتگی شخصیت‌هایی چون شهیدان رجایی و باهنر است، گفت:این شهیدان خود طعم فقر و محرومیت را چشیده‌اند و عمر خود را در انقلاب صرف رسیدگی به محرومان و آبادانی ایران اسلامی کردند.

خطیب جمعه بجنورد همچنین اقدامات دولت نهم و دهم را مثبت برشمرد و افزود: طی این مدت دولت خدمات خالصانه در راستای توسعه و پیشرفت کشور داشته است.

وی در عین حال بر تداوم خدمات‌رسانی دولت دهم در آخرین سال کاری خود تاکید کرد.

حجت‌الاسلام یعقوبی تصریح کرد: نباید این خدمات ارزشمند در مدت مانده دچار وقفه شود و لازم است تا پروژه‌های نیمه‌تمام به همت دولت تکمیل شود.

وی برگزاری اجلاس سران غیرمتعهدها  به میزبانی کشورمان را نیز مورد اشاره قرار داد و یادآور شد: برپایی این همایش زمینه خوبی برای نظام اسلامی به منظور معرفی دستاوردهای نظام اسلامی است.

امام جمعه بجنورد اظهار کرد: به طور حتم نتایج خوبی از شانزدهمین اجلاس سران جنبش غیرمتعهدها نصیب ملت‌های مسلمان و آزادیخواه خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول