اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

از 21 شهریور ماه جاری

نمایشگاه رضوی در کرمان برپا می‌شود

خبرگزاری فارس: مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان گفت: نمایشگاه رضوی همزمان با آغاز هفته رضوی در کرمان از 21 شهریور ماه جاری در مجتمع فرهنگی و هنری انتظار برپا می‌شود.

نمایشگاه رضوی در کرمان برپا می‌شود

احمد سعیدی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در کرمان با اشاره به برگزاری هفته رضوی اظهار داشت: افتتاح هفته فرهنگ رضوی با آغاز به کار نمایشگاه رضوی انجام می‌شود و به همین دلیل برپایی نمایشگاهی فاخر در دستور کار قرار گرفته است.

سعیدی خاطرنشان کرد: در سال جاری 10 استان میزبان برگزاری جشنواره رضوی بودند که استان کرمان به عنوان آخرین استان افتخار برگزاری این هفته معنوی را بر عهده دارد.

وی گفت: هدف این طرح این است که طی سال در سراسر کشور برنامه‌هایی در راستای تبیین اندیشه‌های امام رضا (ع) اجرا شود و کرمان آخرین استان برگزارکننده هفته فرهنگ رضوی در سال ‌جاری است.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی استان کرمان افزود: تاکنون نشست‌های مختلفی با استقبال دستگاه‌های ذیربط برای برگزاری هفته فرهنگ رضوی در کرمان برگزار شده و با تشکیل کمیته تعیین محتوا برنامه‌های مختلفی در نظر گرفته شده است.

سعیدی تصریح کرد: امیدواریم بتوانیم با همکاری و پشتیبانی دستگاه‌های اجرایی در راستای آشنایی بیشتر مردم با فرهنگ و سیره اهل‌ بیت (ع) گام برداشته و به هدف عالی انقلاب اسلامی برسیم که همان انقلاب فرهنگی است.

وی اذعان داشت: نمایشگاه رضوی همزمان با آغاز هفته رضوی در کرمان از 21 شهریور ماه در مجتمع فرهنگی و هنری انتظار برگزار می‌شود.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول