اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در مشهد مقدس

هفته دوم مسابقات لیگ تیراندازی با کمان خراسان رضوی برگزار شد

خبرگزاری فارس: هفته دوم مسابقات لیگ تیراندازی با کمان خراسان رضوی در زمین چمن نمایشگاه بین‌المللی مشهد برگزار شد.

هفته دوم مسابقات لیگ تیراندازی با کمان خراسان رضوی برگزار شد

به گزارش خبرگزاری فارس از مشهد، به نقل از روابط عمومی اداره‌کل ورزش و جوانان خراسان رضوی، هفته دوم این رقابت‌ها با حضور تیم نیشابور الف و ب، دانشگاه فردوسی مشهد، جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره)، نمایشگاه بین‌المللی مشهد الف، پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد شهرستان سرخس و مجموعه ورزشی تیرداد برگزار شد.

بنا به این گزارش تیم تیراندازی نیشابور الف در بخش کوالی 4 امتیاز و در بخش حذفی توانست 5 امتیاز کسب کرده و در مجموع با کسب 9 امتیاز و انجام دو بازی در پایان هفته دوم مسابقات در جایگاه نخست جدول قرار گیرد.

تیم تیراندازی با کمان دانشگاه فردوسی مشهد نیز در قسمت کوالی 4 امتیاز را به خود اختصاص داد و در بخش حذفی نیز صاحب 4 امتیاز شد و در مجموع با کسب 8 امتیاز و انجام دو بازی در جایگاه دوم جدول قرار گرفت.

تیم جانبازان آسایشگاه امام خمینی(ره) در بخش کوالی 2 امتیاز و در بخش حذفی موفق به کسب 4 امتیاز شد و در مجموع با کسب 6 امتیاز و انجام دو بازی در رده سوم جای گرفت.

همچنین تیم نمایشگاه بین المللی مشهد الف نیز با کسب 2 امتیاز در هر یک از دو بخش کوالی وحذفی و انجام دو بازی در مجموع با کسب 4 امتیاز در جایگاه چهارم جدول قرار گرفت.

تیم تیراندازی پالایشگاه شهید هاشمی‌نژاد شهرستان سرخس با کسب یک امتیاز در بخش حذفی و با انجام یک بازی توانست در پایان هفته دوم مسابقات در جایگاه پنجم جدول قرار گیرد.

تیم مجموعه ورزشی تیرداد با انجام یک بازی فقط در بخش حذفی موفق به کسب یک امتیاز شد و در رده ششم جای گرفت.

تیم تیراندازی با کمان نیشابور ب با انجام دو بازی تنها در بخش حذفی صاحب یک امتیاز شد و در مجموع با کسب یک امتیاز در جایگاه هفتم جدول قرار گرفت.

در هفته دوم مسابقات لیگ تیراندازی با کمان خراسان رضوی تیم نمایشگاه بین‌المللی مشهد ب با قرعه استراحت روبرو شد.

انتهای پیام/ش30

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول