اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

جانشین بسیج مستضعفین خبر داد

کنگره ملی 7 هزار شهید زن اسفند ماه برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: جانشین بسیج مستضعفین گفت: کنگره ملی یادواره هفت هزار شهید زن اسفند ماه امسال برگزار می‏شود.

کنگره ملی 7 هزار شهید زن اسفند ماه برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر علی فضلی صبح امروز در آیین تجلیل از عوامل و مسئولان راهیان نور دریایی استان بوشهر افزود: همچنین اول آبان یادواره 110 زن شهیدی که در جریان عملیات تروریستی در مشهد مقدس به شهادت رسیدند، برگزار می‏شود.

وی با اشاره به شهیده شاخص در سال جاری گفت: ناهید کرجو (سمیه کردستان) نوجوان 16 ساله‎ای که به دست ضد انقلاب 11 ماه اسیر شد و ضد انقلاب از او می‎خواست که به امام توهین کند اما این خواهر انقلابی با مقاومت و پایداری شکنجه‎های روحی و روانی ضد انقلاب را تحمل کرد و در نهایت به دست آنان به شهادت رسید.

فضلی با تاکید بر ضرورت معرفی شهدای کارمند افزود: هنوز نتوانسته‎ایم شهدای کارمند را معرفی کنیم و باید در این امر جدیت بیشتری داشته باشیم.

جانشین بسیج مستضعفین تاکید کرد: امروز در جنگ نرم فرهنگی قرار گرفته‌ایم و نهایت این هجمه‎های فرهنگی فتنه 88 بود که به لطف خدا و هدایت‎های داهیانه رهبر فرزانه انقلاب از آن سربلند بیرون آمدیم.

وی با اشاره به اردوهای راهیان نور یادآور شد: زائران راهیان نور کشور از 420 هزار نفر در سال 87 به حدود 4 میلیون نفر در سال 91 رسیده است و امسال نیز برای اعزام پنج میلیون نفر به اردوهای راهیان نور برنامه‎ریزی کرده‎ایم.

فضلی در ارتباط با برگزاری اردوهای راهیان نور دریایی گفت: راهیان نور دریایی حلقه گمشده راهیان نور بود که در سال 89 این اقدام مبارک با همت مسئولان استان بوشهر برای نخستین بار در کشور در این استان عملیاتی شد.

وی خاطر نشان کرد: برگزاری اردوهای راهیان نور مورد استقبال چشمگیر اقشار مختلف با گروه‎های سنی متفاوت قرار گرفته است که این امر رسالت ما در ایجاد و توسعه و تقویت زیرساخت‎های لازم را سنگین‎تر می‎کند.

جانشین بسیج مستضعفین بیان کرد: تعداد زائران راهیان نور دریایی استان بوشهر در سال 91 در مقایسه با سال پیش از آن با پنج برابر افزایش به 10 هزار و 521 نفر رسیده است که این نوید خوبی در این حوزه است.

فضلی تاکید کرد: امسال برنامه‎ریزی کرده‎ایم که یک میلیون دانش‎آموز مقطع دوم دبیرستان را در سطح کشور به اردوهای راهیان نور دریایی به استان بوشهر اعزام کنیم و امیدواریم با همکاری بیش از پیش مسئولان این اردوها به خوبی برگزار شود.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول