اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان:

برگزاری کنگره شهدا تجلیل از رسالت اسلام است

خبرگزاری فارس: مدیرکل صدا و سیمای مرکز کرمان گفت: برگزاری کنگره شهدای تبلیغات لشکر ثارالله، تجلیل از رسالت عظیم ابلاغ پیام اسلام است.

برگزاری کنگره شهدا تجلیل از رسالت اسلام است

به گزارش خبرگزاری فارس از کرمان، حجت‌الاسلام سید جواد موسوی شامگاه یکشنبه در نشست هم‌اندیشی اعضای ستاد کنگره شهدای تبلیغات لشکر ثارالله اظهار داشت: آماده هرگونه همکاری در امر تبلیغات، اطلاع‌رسانی و برگزاری کنگره شهدای تبلیغات هستیم.

وی از ساخت کلیپ، تیزر تلویزیونی و مستند‌هایی در این رابطه خبر داد و گفت: آن چه در توان داریم، برای هر چه باشکوه‌تر برگزار شدن این کنگره در حیطه وظایف و اختیارات و امکانات دریغ نمی‌کنیم.

موسوی خاطر نشان کرد: برگزاری کنگره شهدای تبلیغات لشکر ثارالله، تجلیل از رسالت عظیم ابلاغ پیام اسلام است.

در این نشست مهدی صدفی رئیس ستاد کنگره بزرگداشت شهدای تبلیغات لشکر ثارالله با گرامیداشت ایام‌ هفته معلم، روز کارگر و فرا رسیدن سالروز ولادت با سعادت حضرت فاطمه (س) و روز مادر، اظهار امیدواری کرد در اشاعه فرهنگ اهل بیت (ع) و فرهنگ ایثار و شهادت توفیق داشته باشیم.

وی به چاپ ویژه نامه به مناسبت برگزاری کنگره شهدای تبلیغات، اشاره کرد و گفت: شهدا و به ویژه شهدای تبلیغات حق بزرگی بر گردن ما دارند و باید در حد توان دین خود را نسبت به آن بزرگواران ادا کنیم.

کنگره شهدای تبلیغات لشکر ثارالله کرمان با سخنرانی یکی از شخصیت‌های ارزنده دوران دفاع مقدس در سوم خرداد همزمان با سالروز فتح خرمشهر برگزار می‌شود.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول