اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خبر داد

آغاز برنامه‌های کنگره ملی شهدای خرمشهر از 22 اردیبهشت ‌ماه

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از آغاز برنامه‌های کنگره ملی شهدای خرمشهر از 22 اردیبهشت‌ماه سال جاری در این منطقه خبر داد.

آغاز برنامه‌های کنگره ملی شهدای خرمشهر از 22 اردیبهشت ‌ماه

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عبدالله عفراوی عصر امروز در جلسه هماهنگی برنامه‌های کنگره ملی سرداران و شهدای خرمشهر که با حضور مسئولان شهری و استانی در سالن اجتماعات فرمانداری این منطقه برگزار شد با تسلیت ایام شهادت حضرت زهرا (س) اظهار کرد: پیرو جلسات مکرری که در تهران، استان و شهرستان داشتیم مرحله نهایی کار منتج به 14 برنامه اجرایی در راستای ارتقای برگزاری کنگره ملی شهدای خرمشهر در سوم خرداد سال جاری شده است.

وی افزود: برنامه‌های آغازین این کنگره ملی از 22 اردیبهشت‌ماه با دعای ندبه، کمیل، راهپیمایی خانوادگی، اعزام کشتی دوستی به عراق  و همچنین شروع رزمایش مردان یا ستاره‌های آسمانی در شمال پادگان باکری در خرمشهر برگزار می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر تصریح کرد: همچنین آماده کردن کتاب شعر که امروز برای چاپ تقدیم سازمان تبلیغات اسلامی شده و نشریه ویژه 300 صفحه‌ای از دیگر برنامه‌های در دستور کار برای برگزاری این کنگره ارزشمند است.

وی در خصوص مکان برگزاری این کنگره نیز گفت: بر اساس پیش‌بینی‌های صورت گرفته مکان اجلاسیه در محل نمایشگاه بین‌المللی منطقه آزاد اروند برگزار و در این خصوص در حال برنامه‌ریزی‌های اولیه هستیم.

عفراوی با بیان اینکه کار تهویه سالن، دکوراسیون و آماده‌سازی وسایلی از قبیل نورپردازی، صوت و موضوعات این‌چنینی نیز رقم خورده و آماده شده، خاطر نشان کرد: در این راستا پیمانکار برای اجرای برنامه‌ها و تدارک وسایل لازم نیز مشخص کرده‌ایم.

وی در ادامه به بحث تبلیغات محیطی در منطقه اشاره کرد و افزود: اقداماتی را با دستور فرماندار شهرستان در دستور کار قرار داده‌ایم.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر عنوان کرد: در این زمینه شرکت‌ها، سازمان‌ها و نهادهای بزرگ هر کدام سهمیه‌ای برای کار به خود اختصاص داده‌اند.

وی با اشاره به اینکه در بحث نقاشی شهدا بر روی دیوارها اقداماتی نیز در حال انجام است، گفت: کمیته تبلیغات و روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج این منطقه در زمینه نقاشی شهدا بر روی دیوارهای شهر وارد عمل شده و قراردادهایی را با برخی مراکز منعقد کرده است.

عفراوی در پایان با بیان اینکه تا قبل از رسیدن به قله کار که خرداد ماه است این تصاویر کشیده شده و چهره شهر تغییر پیدا خواهد کرد، اظهار کرد: امیدواریم با تمهیدات اندیشیده شده و تعامل مضاعف دستگاه‌های اجرایی بیش از پیش شاهد برگزاری باشکوه این کنگره در شهرستان باشیم.

انتهای پیام/آ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول