اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر خبر داد

تشکیل 19 کمیته برای برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدای خرمشهر

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر از تشکیل 19 کمیته شهرستانی و استانی برای برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدای خرمشهر خبر داد.

تشکیل 19 کمیته برای برگزاری باشکوه کنگره ملی شهدای خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر، عبدالله عفراوی عصر امروز در جلسه هماهنگی برگزاری کنگره ملی سرداران، امیران و شهدای خرمشهر اظهار کرد: به منظور برگزاری کنگره ملی سرداران، امیران شهید و شهدای خرمشهر 10 کمیته در شهرستان و 9 کمیته در مرکز استان اعم از کمیته جمع آوری آمار، آثار شهدا و سرکشی به خانواده شهدا، کمیته ورزشی، فرهنگی ، هنری و امور نمایشگاهی، تبلیغات و روابط عمومی، کمیته تدوین، تألیف و انتشارات، رایانه، کمیته اجلاسیه، راه و ترابری، انتظامات، پشتیبانی، اداری و مالی و خواهران تشکیل شده است.

وی افزود: مسئولان کمیته‌ها باید جلسات هفتگی با سایر اعضای خود در شهرستان داشته باشند و با کمیته‌های استانی در ارتباط باشند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر اضافه کرد: لوح فشرده حاوی تصاویر حداقل پنج شهید برای چاپ و نصب بنر به ادارات مربوطه ارسال شده تا زمینه انتشار هر چه زودتر تبلیغات این کنگره مهم و ملی فراهم شود.

عفراوی خاطرنشان کرد: برنامه‌های اجلاسیه به صورت قشری است که برگزاری اجلاسیه شهدای دانشجو، فرهنگی، دانش آموزی، کارگری، عشایری و غیره در دستور کار قرار دارد.

وی ادامه داد: برای اجرای کنگره مذکور سه محل برگزاری از جمله مسجد جامع، مزار شهدا و مرکز فرهنگی و بین المللی منطقه آزاد تجاری صنعتی اروند در نظر گرفته شده که قرار است منطقه آزاد اروند 10 هزار صندلی، سیستم صوتی و سایر امکانات رفاهی در این مکان مهیا کند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج خرمشهر افزود: فراخوانی تمبر از شهدا و حماسه هشت سال دفاع مقدس که تاکنون برای خرمشهر تهیه شده از سوی پست از دیگر برنامه‌های تدوین شده برای برگزاری این کنگره است.

عفراوی اظهار داشت: کاشت نهال نخل خرما از پل نو تا مرز شلمچه، بازسازی دیوارهای نقاشی شده توسط ادارات، تزیین سردر کلیه ادارات با جملات حضرت امام خمینی(ره) و مقام معظم رهبری در مورد شهدا و استفاده از تابلوهای الکترونیکی، تلویزیون‌های شهری از دیگر برنامه‌های این کنگره است.

در این نشست مقرر شد تهیه تقویم جلسات هماهنگی برگزاری مراسم کنگره با مشخص کردن اعضای کمیته‌ها جلسات به صورت هفتگی برگزار نمایند.

کنگره ملی سرداران، امیران شهید و شهدای خرمشهر سوم خرداد 91 برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ10/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول