اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با نیمه دوم سال 1392

کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

خبرگزاری فارس: مسئول ستاد کنگره سرداران، فرماندهان و 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری گفت: زمان اجرای کنگره شهدای استان؛ نیمه دوم سال 1392 همزمان با هفته دفاع مقدس پیشنهاد شده است.

کنگره شهدای چهارمحال و بختیاری برگزار می‌شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، جعفر موسوی بعدازظهر امروز در جمع کارکنان سپاه این استان، اظهار داشت: در نشست اسفندماه با نماینده ولی فقیه و استاندار استان حجت‌الاسلام نکونام به تبیین اهمیت گرامیداشت یاد و خاطره شهدا پرداختند و مسئله شهدا را یک دین بزرگ بر گردن ملت دانستند، دینی که شاید حتی از تصور آن عاجز هستیم.

وی با بیان اینکه نمایندگی ولی فقیه در استان بر استفاده از تمام ظرفیت‌های استان برای زنده نگه داشتن نام و یاد شهدا تاکید کرد، گفت: استاندار نیز در این جلسه بر برگزاری یادواره‌های مطلوب در استان صحه گذاشت و در ادامه پیرامون برنامه‌های آتی ستاد کنگره تبادل نظر شد.

موسوی گفت: برگزاری منظم جلسات ستاد و یادواره‌های شهرستانی تا زمان اجلاسیه، ارائه گزارش کار هفتگی توسط کمیته‌های ستاد و انتشار نشریه ستاره‌ها هر دو هفته یک بار از توافقات و مصوبات این جلسه به شمار می‌رود.

مسئول ستاد کنگره سرداران، فرماندهان و 2400 شهید استان چهارمحال و بختیاری افزود: تهیه و تولید برنامه‌های رادیوی و تلویزیونی، سرود، کلیپ، نماهنگ و مصاحبه با مدعوین از دیگر مصوبات این جلسه است.

وی خاطرنشان کرد: زمان اجرای کنگره شهدای استان؛ نیمه دوم سال 1392 همزمان با هفته دفاع مقدس پیشنهاد شده است.

همزمان با آغاز سال 91 کمیته‌های پانزده گانه ستاد کنگره سرداران، فرماندهان و 2 هزار و 400 شهید استان چهارمحال و بختیاری فعالیت خود را برای برگزاری یادواره بزرگ شهدای استان در سال 92 شروع کردند.

انتهای پیام/خ۲۰

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول