اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار خرمشهر خبر داد

برگزاری نخستین کنگره ملی سرداران، امیران و شهدای خرمشهر

خبرگزاری فارس: فرماندار خرمشهر از برگزاری نخستین کنگره ملی سرداران، امیران و شهدای خرمشهر در سوم خرداد امسال خبر داد.

برگزاری نخستین کنگره ملی سرداران، امیران و شهدای خرمشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از خرمشهر عبدالله حسینی در جلسه هماهنگی برگزاری نخستین کنگره ملی سرداران، امیران و شهدای خرمشهر در محل سالن اجتماعات شهید دورقی‌زاده فرمانداری این شهر اظهار کرد: ثمره مجاهدت شهدا، بیداری اسلامی ملت‌های آزاده جهان است.

وی خاطرنشان کرد: شهدا در راه دفاع از دین اسلام، قرآن و نظام مقدس جمهوری اسلامی جانانه با مزدوران استکبار جهانی به مبارزه پرداخته و آنها را به شکستی ذلت‌بار محکوم کردند.

فرماندار خرمشهر در ادامه تصریح کرد: شهدا با ایثار و فداکاری خویش مفهوم واقعی تبعیت از ولایت فقیه را تفسیر کردند.

وی ادامه داد: ثمره آن همه شجاعت و مجاهدت، علاوه بر استقرار و استقلال نظام جمهوری اسلامی به زعامت رهبر فرزانه و حکیم حضرت آیت‌الله خامنه‌ای، بیداری اسلامی ملت‌های آزاده جهان بوده است.

وی ادامه داد: امروز ما ملت ایران وظیفه داریم در همه شئون زندگی اعم از سیاسی، اقتصادی، فرهنگی، اخلاقی و اجتماعی به گونه‌ای رفتار کنیم که در روز قیامت سربلند بوده و خجل نباشیم و تا می‌توانیم بکوشیم که فرهنگ ایثار و شهادت زنده بماند.

حسینی در ادامه با تأکید بر اینکه شهدا با وصیتنامه خود صراط حق و حقیقت را برای مردم و آیندگان ترسیم کردند، بیان داشت: یکی از راه‌های شناخت شهدا، خواندن وصیتنامه‌های شهیدان است.

وی تصریح کرد: یکی از اهداف عالیه برگزاری یادواره شهدا، بازنمایی وصیت‌نامه‌های شهدا است که در صورت تبیین آنها برای نسل جدید و آینده، هویت واقعی انقلاب اسلامی و دفاع مقدس مردمان این مرز و بوم بازگو می‌شود.

فرماندار خرمشهر اظهار کرد: به پاس ارج نهادن به یاد و خاطره شهدای هشت سال دفاع مقدس و تجلیل از مقام والای سرداران و شهدای مقاومت و آزادسازی خرمشهر تعامل ادارات، ارگان در جهت برگزاری هر چه با شکوه تر کنگره شهدای این شهر بسیار ضروری است.

وی اضافه کرد: به مناسبت سی‌مین سالگرد عملیات پیروزمندانه بیت المقدس برای معرفی حماسه بزرگ سوم خرداد سالروز آزادسازی خرمشهر اولین کنگره شهدای خرمشهر با حضور مقامات کشوری و لشکری با شکوه هر چه تمامتر برگزار خواهد شد.

انتهای پیام/خ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول