اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سال آینده

کنگره بزرگداشت شهدای چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

خبرگزاری فارس: معاون هماهنگ‌کننده سپاه چهارمحال و بختیاری از برگزاری کنگره بزرگداشت شهدای این استان طی سال آینده در شهرکرد خبر داد.

کنگره بزرگداشت شهدای چهارمحال و بختیاری برگزار می‎شود

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، عباس عباسی بعد از ظهر امروز در نشست ستاد کنگره شهدای این استان، اظهار داشت: تبیین فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه آثار و برکات بسیاری دارد که می‎تواند مردم به ویژه جوانان کشور را در برابر هجمه‌های دشمنان مصون بدارد.

وی بر ضرورت الگوگیری نسل جوان از اسوه‌های دفاع مقدس تاکید کرد و افزود: تقویت باورهای دینی و ملی با معرفی و تعمیق شخصیت، منزلت، عقاید و آرمان‎های ناب شهیدان و رزمندگان کشور از مهمترین وظایف و رسالت‌های مسئولان ذی‎ربط در همین راستا است که باید به آن توجه ویژه‌ای داشت.

عباسی از فرهنگ ایثار و شهادت با عنوان یکی از غنی‌ترین گنجینه‌های فرهنگ اسلامی و شیعی یاد کرد و گفت: جلوه‌های اعجاب‌انگیز این فرهنگ غنی در طول سال‎های انقلاب و دفاع مقدس به روشنی آشکار شد به گونه‌ای که بر اثر آن شگرف‌ترین و عظیم‌ترین صحنه‌های از خود گذشتگی در کشور خلق شد.

معاون هماهنگ‌کننده سپاه چهارمحال و بختیاری تصریح کرد: بر همین اساس باید این جلوه‌های ناب و الهی را به نسل‌های جوان منتقل و آن‌ها را بیش از پیش با این فرهنگ غنی آشنا کرد.

عباسی، برگزاری کنگره‎ها و یادواره‌های بزرگداشت شهیدان و رزمندگان کشور را از مهمترین راهکارهای انتقال فرهنگ ایثار و شهادت در جامعه برشمرد و اظهار داشت: بر همین اساس در سال جاری یادواره شهدای شهرستانی برگزار می‎شود و در سال آینده شاهد برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان خواهیم بود.

وی افزود: در همین راستا کمیته‌هایی تشکیل شده تا با ارائه و اجرای برنامه‌های اثرگذار و فاخر بتوانند بستر مناسبی را برای برگزاری کنگره بزرگ شهدای استان فراهم کنند.

عباسی فرهنگ‌سازی و ارتقای سطح آگاهی و باورهای دینی مردم را در تبیین فرهنگ ایثار و شهادت از اهمیت بالایی دانست و گفت: تلاش ما بر این است تا برنامه‌ها و اقداماتی که در حوزه دفاع مقدس در استان انجام می‎شود را از طریق صدا و سیما و با برپایی نمایشگاه‌هایی در اختیار مردم قرار دهیم.

انتهای پیام/ش20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول