اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

به‌ مناسبت کنگره ملی شهدای خرمشهر

کنگره شهدای خرمشهر نشان دهنده مظلومیت شهداست

خبرگزاری فارس: فرماندار ویژه آبادان گفت: برگزاری کنگره، یادواره و برنامه‌هایی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی قطعاً مظلومیت شهدا را نشان می‌دهد.

کنگره شهدای خرمشهر نشان دهنده مظلومیت شهداست

بهرام ایلخاص‌زاده امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در آبادان در خصوص اهمیت برگزاری کنگره ملی شهدای خرمشهر در سوم خردادماه سال جاری اظهار کرد: برگزاری کنگره ملی سرداران و شهدای خرمشهر در منطقه به‌ مراتب باعث شناساندن جایگاه و نقش رزمندگان و شهدای هشت ساله جنگ تحمیلی می‌شود.

وی افزود: امروز نسل جوان ما باید بدانند که راه و منش شهدای دوران دفاع مقدس چگونه و با چه اهدافی بوده تا در این مسیر به اشتباه نروند.

فرماندار ویژه آبادان گفت: معرفی چهره ناب و واقعی شهدای جنگ تحمیلی کشورمان به جوانان از اهداف اساسی این کنگره به ‌شمار می‌رود.

وی اضافه کرد: با اجرای چنین برنامه‌هایی تا اندازه‌ای حق مطلب ادا شده و به شهدا، ایثارگران و رزمندگان دوران هشت سال دفاع مقدس ادای دین می‌شود.

ایلخاص‌زاده با بیان اینکه 70 درصد شهدای کشور در دوران جنگ تحمیلی در شهرهای آبادان و خرمشهر به شهادت رسیدند، گفت: باید جایگاه خاص دفاع مقدس کشورمان به جوانان نسل امروز شناسانده شود.

وی همچنین عنوان کرد: برگزاری کنگره، یادواره و برنامه‌هایی در راستای زنده نگه داشتن یاد و خاطره شهدای جنگ تحمیلی قطعاً مظلومیت شهدا را نشان خواهد داد.

فرماندار ویژه آبادان در پایان با آرزوی برگزاری هر چه بهتر این کنگره در خرمشهر گفت: شهدا افتخارآفرینان این منطقه بوده و باید همواره حماسه‌های آنها را در اذهان و اعمال ثبت و ضبط کرد.

انتهای پیام/ز20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول