اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سایپا در یک قدمی از دست دادن صدر جدول

صدرنشین لیگ برتر فوتبال در خانه شکست خورد

خبرگزاری فارس: تیم فوتبال سایپای البرز که با سه پیروزی پیاپی به صدر جدول لیگ برتر صعود کرده بود، با قبول شکست برابر شاگردان علی دایی تنها پس از یک هفته در آستانه از دست دادن این جایگاه قرار دارد.

صدرنشین لیگ برتر فوتبال در خانه شکست خورد

به گزارش خبرگزاری فارس از کرج، هفته هفتم رقابت‌های لیگ برتر فوتبال کشورمان شامگاه سه‌شنبه با برگزاری دیدار تیم‌های سایپای البرز و راه‌آهن در ورزشگاه انقلاب این شهرستان آغاز شد.

در این بازی شاگردان مجتبی تقوی که با کسب سه پیروزی پیاپی مقابل داماش،‌ سپاهان اصفهان و آلومینیوم هرمزگان به صدر جدول صعود کرده بودند، برای کسب چهارمین پیروزی در خانه خود مقابل شاگردان علی دایی سرمربی اسبق سایپا به میدان رفتند.

نارنجی‌پوشان کرجی از ابتدای بازی با شیوه تهاجمی به میدان رفته و تصمیم‌ داشتند در همان 45 دقیقه نخست کار را برای راه‌آهنی‌ها سخت کنند.

تقوی در این دیدار به ترکیب اصلی خود که معروف به تیم برنده است،‌ دست نزد و رحمان احمدی (درون دروازه)،‌ مجید ایوبی، مجید غلام‌نژاد، ابراهیم شکوری، ابراهیم صادقی، حامد شیری، روزبه شاه علیدوست، سجاد شهباززاده، میلاد غریبی، محسن یوسفی و سعید دقیقی این نفرات را به میدان فرستاد.

سرمربی تیم فوتبال سایپای البرز در نیمه دوم برای رسیدن به گل دو مهاجم به نام‌های کاوه رضایی و منصور تنهایی را به میدان فرستاد، اما با درخشش دروازه‌بان راه‌آهن یعنی فرشید کریمی و همچنین بی دقتی مهاجمان تیمش تغییرات وی موثر واقع نشد.

* فرار راه‌آهن از کرج با پنالتی

بر اساس این گزارش، در طول دیدار سایپا و راه‌آهن موقعیت‌های چندانی رد و بدل نشد و اشتباهات بازیکنان در ارسال پاس‌های کوتاه و بلند و همچنین درگیری‌های فیزیکی میان هافبک‌های دو تیم بر کیفیت بازی اثر منفی گذاشت.

در آن سوی میدان نیز شاگردان علی دایی با ترکیب فرشید کریمی (درون دروازه)، ابراهیم کریمی، پیروز قربانی، حامد نورمحمدی، مهدی زارعی،  محمدرضا مامانی، مهرداد کفش‌گری، بهادر عبدی، سید علی حسینی، مجتبی شیری و علیرضا عباسفرد بازی را آغاز کردند و کادر فنی این تیم در طول دیدار فوق علی غلامی،‌ بهشاد یاورزاده و حسین پاشایی را به زمین فرستاد.

* اعتراض نارنجی‌پوشان به عملکرد تیم داوری

با نگاهی به تعویض‌های هر دو مربی مشخص می‌شود که آنها به دنبال زدن گل و کسب پیروزی بوده و به همین دلیل مهاجمان تازه‌ نفس را وارد زمین کردند، اما تغییرات آنها تاثیری در تهاجمی‌تر شدن بازی نداشت.

مهم‌ترین اتفاق این دیدار در دقیقه 89 بازی رخ داد که در این لحظه منصور تنهایی در محوطه جریمه بر روی بهادر عبدی هافبک پیش‌تاخته راه‌آهن خطایی را مرتکب شد و بلافاصله محسن قهرمانی در سوت خود به علامت پنالتی دمید.

همین تصمیم‌ منجر به اعتراض گسترده بازیکنان و کادر فنی سایپای البرز شد به صورتی که مجتبی تقوی سرمربی این تیم برای لحظاتی وارد زمین چمن شده و به عملکرد محسن قهرمانی اعتراض کرد.

ضربه پنالتی را هم خود بهادر عبدی به ثمر رساند و به گل تبدیل کرد.

با گل شدن ضربه پنالتی بهادر عبدی، بازیکنان سایپا که بازی را تمام شده می‌دیدند به صورت مرتب به عملکرد تیم داوری اعتراض کرده و همین امر ثانیه‌های پایانی بازی را به تنش کشاند.

همچنین محسن قهرمانی پس از آنکه سوت پایان بازی را به صدا درآورد، به دلیل اعتراض منصور تنهایی مهاجم سایپا که به تازگی وارد زمین شده بود، وی را با کارت قرمز جریمه کرد.

با این حساب تنهایی که در هفته‌های گذشته به عنوان مهاجم برای سایپا به زمین می‌رفت، دیدار هفته هشتم تیمش را از دست داد.

به هر حال دیدار حساس و جنجالی تیم‌های سایپای البرز و راه‌آهن تهران با همین تک گل به پایان رسید و این بازیکنان علی دایی بودند که با سه امتیاز شیرین کرج را ترک کردند.

راه‌آهن با کسب پیروزی برابر سایپا به امتیاز 12 رسید و در مکان دوم به صورت موقت قرار گرفت.

سایپا نیز 13 امتیازی باقی ماند و با توجه به اینکه تیم‌های سوم تا نهم جدول 11 و 10 امتیاز دارند، به احتمال فراوان با برگزاری تمام دیدارهای هفته هفتم، صدر جدول لیگ برتر فوتبال کشورمان دچار تغییر و تحولات بسیاری خواهد بود.

انتهای پیام/ن10/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول