اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

برای اعزام به مسابقات جهانی جوانان ماکائو

3 ووشوکار زنجانی به عضویت تیم ملی درآمدند

خبرگزاری فارس: با اعلام نفرات فیکس تیم ملی ووشو کشورمان در بخش ساندا، سه ورزشکار زنجانی به عضویت تیم ملی درآمدند.

3 ووشوکار زنجانی به عضویت تیم ملی درآمدند

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، در آخرین مرحله از رقابت‌های انتخابی درون اردویی تیم ملی ووشوی جوانان اعزامی به رقابت‌های جهانی ماکائو در آکادمی ووشو، نفرات فیکس سه وزن باقیمانده مشخص شدند.

در این اردو رقابت‌های انتخابی درون اردویی اوزان 56ـ ،70ـ و 75ـ کیلوگرم برگزار شد، که در پایان و در وزن 56ـ کیلوگرم افشین سلیمی از زنجان، در وزن 70ـ کیلوگرم جواد کرمی از زنجان و در وزن 75ـ کیلوگرم سهیل خدرویسی به عنوان نفرات فیکس این اوزان انتخاب شدند.

پیش از این میلاد اجلی از زنجان در وزن 48ـ کیلوگرم، امیر نجفی‌پور در وزن 52ـ کیلوگرم، یزدان میرزایی در وزن 60ـ کیلوگرم، جواد قزل سفلو در وزن 65ـ کیلوگرم و کیوان قره سفلو در وزن 80ـ کیلوگرم به عنوان نفر فیکس اوزان خود انتخاب شده بودند.

اردو در بخش ساندا زیر نظر رامین موحدنیا به عنوان سرمربی و علی‌اصغر شعبانی به عنوان مربی برگزار شد که از بین هشت وزن مذکور نفرات فیکس پنج وزن به چهارمین دوره رقابت‌های جهانی جوانان که از تاریخ 26 شهریور تا چهارم مهرماه در ماکائو برگزار می‌شود، اعزام خواهند شد.

تیم تالوی جوانان نیز زیر نظر "سون شی جیه" سرمربی چینی و غفار امانی از زنجان به عنوان مربی هم‌اکنون در اردوی چین و در دانشگاه "شیشه‌های" پکن حضور دارد و بعد از برپایی یک اردوی 15 روزه به تهران بازخواهند گشت که در این اردو از زنجان امیرحسین سلطانی و محمدمهدی رستم‌خانی و محمد حسینی حضور دارند.

انتهای پیام/ع20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول