اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

سرمربی تیم ملی ووشوی جوانان:

عضویت 5 زنجانی در تیم‌های ملی ووشو قطعی است

خبرگزاری فارس: سرمربی تیم ملی ووشوی جوانان با اشاره به قطعی‌شدن عضویت پنج زنجانی در تیم‌های ملی ووشو گفت: سه زنجانی دیگر هم هنوز شانس عضویت در تیم‌های ملی را دارند.

عضویت 5 زنجانی در تیم‌های ملی ووشو قطعی است

رامین موحد‌نیا امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زنجان با اشاره به اینکه چهارمین و آخرین دوره مسابقات انتخابی درون اردویی تیم ملی ووشوی ساندای جوانان روز گذشته برگزار شده است، اظهار داشت: در این مسابقات دو ورزشکار زنجانی موفق به عضویت در تیم ملی شدند.

وی افشین سلیمی را در وزن منهای 56 و جواد کرمی در وزن منهای 70 را دو ورزشکار زنجانی عنوان کرد که موفق به شکست حریفان خود شده و به عضویت تیم ملی درآمدند.

سرمربی تیم ملی ووشوی جوانان سهیل خدربیگی را دیگر ووشوکاری اعلام کرد که در مسابقات انتخابی تیم ملی برای حضور در مسابقات جهانی ماکائو به عضویت تیم ملی در آمده است.

وی با اشاره به اینکه از هشت وزن تیم ملی تکلیف پنج وزن آن قبلا مشخص شده بود، اضافه کرد: میلاد اجلی در وزن منهای 48 کیلو دیگر ورزشکار زنجانی است که در مسابقات درون اردویی گذشته به عضویت تیم ملی ووشوی جوانان درآمده بود.

سرمربی تیم ملی ووشوی جوانان زمان برگزاری مسابقات جهانی ووشوی جوانان جهان را پایان شهریور ماه اعلام کرد و افزود: این مسابقات در ماکائو برگزار می‌شود.

وی از حضور اردونشینان تیم ملی ووشو رشته تالو در چین خبر داد و گفت: محمدمهدی رستم‌خانی و محمد حسینی دو ووشوکار نونهال و امیرحسین سلطانی ووشوکاران نوجوان زنجانی هستند که به همراه تیم به چین اعزام شده‌اند.

موحد‌نیا با اشاره به حضور هشت ووشوکار به همراه یک مربی و سرمربی چینی در پکن تصریح کرد: از مجموع هشت اردونشین شش نفر به عضویت تیم ملی پذیرفته می‌شوند.

وی ادامه داد: غفار امانی به عنوان مربی، تیم ملی ووشوی تالو را در چین همراهی می‌کند.

سرمربی تیم ملی ووشوی جوانان از برگزاری آخرین مرحله اردوی تیم ملی بزرگسالان خبر داد و گفت: این اردو از روز چهارشنبه هفته گذشته دایر شده است.

وی علی بختیاری در وزن 56 و محسن‌محمد سیفی را در منهای 56 کیلو را دو ووشوکار زنجانی عضو تیم ملی بزرگسالان اعلام کرد.

موحدنیا ادامه داد: تیم ملی بزرگسالان ووشو خود را برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا آماده می‌کنند.

وی با اشاره به اینکه تیم ملی بزرگسالان ووشو روز 27 مرداد ماه برای حضور در مسابقات قهرمانی آسیا از ایران خارج می‌شوند، ادامه داد: این مسابقات در ویتنام برگزار می‌شود.

سرمربی تیم ملی ووشوی جوانان منصور نوروزی را مربی تیم ملی بزرگسالان اعلام کرد که از زنجان انتخاب شده است.

انتهای پیام/غ20/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول