اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در طول دولت‎های نهم و دهم صورت گرفت

جابه‌جایی 28 میلیون نامه پستی در استان زنجان

خبرگزاری فارس: معاون امور پستی اداره کل پست استان زنجان گفت: در طول دولت‏های نهم و دهم بیش از 28 میلیون نامه از طریق پست در استان زنجان جابه‌جا شده است.

جابه‌جایی 28 میلیون نامه پستی در استان زنجان

محمدجعفر تمیمی امروز در حاشیه نمایشگاه دولت مهر در گفت‎‏وگو با خبرنگار فارس در زنجان اظهار داشت: تعداد مرسولات وارد شده به ازای هر واحد پستی در استان زنجان از 16 هزار و 100 مرسوله در سال‎های قبل از دولت‎های نهم و دهم به 38 هزار و 210 مرسوله در طول دولت‎های نهم و دهم افزایش یافته است.

وی خاطرنشان کرد: تعداد مرسولات پستی وارد شده به استان زنجان در هفت سال گذشته بیش از 137 درصد رشد داشته است.

معاون امور پستی اداره کل پست استان زنجان با بیان اینکه قبل از روی کار آمدن دولت‎های نهم و دهم تعداد مرسولات صادر شده از اداره کل پست استان زنجان به ازای هر واحد پستی 16 هزار و 520 مرسوله بوده است، اضافه کرد: در حال حاضر این تعداد با رشد 145 درصدی خود به 40 هزار و 445 مرسوله افزایش پیدا کرده است.

وی با اشاره به اینکه تعداد نامه‎های جابه‎جا شده قبل از دولت‏های نهم و دهم 7 میلیون و 605 هزار مرسوله بوده است، ادامه داد: تعداد نامه‏‌های جابه‌جا شده در طول دولت‏های نهم و دهم 28 میلیون و 524 هزار مرسوله است.

تمیمی تصریح کرد: میزان نامه‌های جابه‌جا شده در استان زنجان و در طول دولت‎های نهم و دهم 275 درصد رشد داشته است.

وی به افتتاح و بهره‎برداری از دفاتر ICT در طول خدمت دولت‏های نهم و دهم در استان زنجان اشاره کرد و افزود: در حال حاضر مردم همه خدمات مورد نیاز خود را از این دفاتر دریافت می‎کنند.

معاون امور پستی اداره کل پست استان زنجان با بیان اینکه قبل از روی کار آمدن دولت نهم دفاتر ICT در استان زنجان راه‎اندازی نشده بود، ادامه داد: در حال حاضر 240 دفتر در سطح استان راه‎اندازی شده است که خدمات مختلفی را به متقاضیان ارائه می‏دهد.

وی با بیان اینکه تعداد دفاتر پیشخوان دولت در استان زنجان از شش دفتر قبل از دوران خدمت دولت نهم به 48 دفتر در دوران خدمت دولت‎های نهم و دهم رسیده است، تصریح کرد: تعداد واحدهای پستی نیز از 137 دفتر به 416 دفتر افزایش یافته است.

تمیمی همچنین در زمینه پوشش جمعیتی اداره کل پست استان زنجان با اشاره به اینکه قبل از سال 83 پوشش جمعیتی به ازای هر واحد پستی 7 هزار و 416 متر مکعب بود، خاطرنشان کرد: در حال حاضر پوشش جمعیتی اداره کل پست استان به 2 هزار و 320 متر مکعب رسیده است.

وی اظهار داشت: اداره کل پست استان زنجان در حال حاضر مساحت بیشتری را برای ارائه خدمات پستی زیر پوشش دارد.

معاون امور پستی اداره کل پست استان زنجان با با بیان اینکه پلاک‎کوبی کد پستی 10 رقمی در استان زنجان یکی از مهم‎ترین شاخص‎هایی است که در غرفه اداره کل پست در نمایشگاه دولت مهر به نمایش گذاشته شده است، ادامه داد: این طرح در سطح استان اجرایی می‏شود.

وی با تاکید بر اینکه در حال حاضر فهرست‎برداری و پلاک‎کوبی شهرستان ماهنشان و دندی در دست اجرا است، اضافه کرد: بیشتر منازل و واحدهای مسکونی در شهرستان‎های استان زنجان پلاک‎کوبی شده‌اند.

تمیمی یادآور شد: در زمینه پلاک‎کوبی در شهرستان زنجان نیز در حال رایزنی با استانداری و شهرداری هستیم و دریافت مجوز کار خود را در این شهرستان نیز آغاز می‌‌کنیم.

انتهای پیام/ع10/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول