اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

طی نیمه نخست امسال؛

بیش از 4 میلیون مرسوله در خراسان شمالی جابه‌جا شد

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان خراسان شمالی گفت: 4میلیون و 200 هزار مرسوله پستی طی نیمه نخست امسال در این استان جابه‌جا شده است.

بیش از 4 میلیون مرسوله در خراسان شمالی جابه‌جا شد
به گزارش خبرگزاری فارس از بجنورد محمد شفیعی در نشست خبری با خبرنگاران اظهار داشت: این تعداد مرسوله جابه‌جا شده در خراسان شمالی در مقایسه با مدت مشابه سال قبل 35 درصد رشد داشته است.
وی افزود: این خدمات پستی توسط 150 دفتر آی.سی.تی، 130 نمایندگی پستی، 53 دفتر پیشخوان دولت و 20 واحد شهری پست در خراسان شمالی انجام شده است.
شفیعی همچنین میزان سرانه مرسولات پستی در این استان را به ازای هر نفر پنج مرسوله عنوان کرد و یادآور شد: این میزان سرانه مرسولات پستی در استان در مقایسه با میانگین کشوری پایین است.
مدیرکل پست خراسان شمالی فعالیت مراکز شناسنامه و بی‌شناسنامه در زمینه خدمات پستی را از دغدغه‌های اصلی شرکت پست این استان برشمرد و تصریح کرد: بر اساس سیاست‌های اصل 44 حوزه حاکمیتی پست با شرکت پست جمهوری اسلامی بوده و صرفا این شرکت در این زمینه مسئولیت دارد.
وی همچنین تعداد صندوق‌های شخصی پست را در خراسان شمالی را 500 صندوق عنوان کرد و گفت: این تعداد صندوق اصلا با نیازهای خراسان شمال تناسبی ندارد.
شفیعی با بیان اینکه نرخ صندوق‌های شخصی در دنیا متفاوت است، اظهار داشت: در برخی از کشورها همچون عربستان هر شهروند یک صندوق شخصی داشته و محصولات پستی خود را از طریق این صندوق برداشت می‌کند.
وی اضافه کرد: البته این ظرفیت در خرسان شمالی وجود دارد که به ازای هر پنج نفر یک صندوق پستی ایجاد شده تا شهروندان از این ظرفیت استفاده کنند.
مدیرکل پست خراسان شمالی همچنین به فعالیت‌های آموزشی این شرکت برای آموزش کارکنان اشاره کرد و گفت: سرانه آموزش پرسنل طی امسال 70 نفر ساعت تحقق یافته است که بیش از 30 ساعت بالاتر از برنامه پیش‌بینی شده است.
وی گفت: تا پایان امسال نیز دوره‌های مختلف آموزشی برای ارتقای سطح خدمات دهی کارکنان پست توسط این شرکت برگزار خواهد شد.
وی همچنین به برنامه‌های هفته پست در خراسان شمالی را برشمرد و گفت: طی این هفته رژه کارناوال‌های پست افتتاح چند طرح پستی، تجلیل از کارکنان نمونه پست، تجلیل از دستگاه‌ها و مراکز طرف قرارداد با پست و... اجرا می‌شود.
انتهای پیام/صا20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول