اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست استان اصفهان:

سرانه مرسوله پستی استان 10 است

خبرگزاری فارس: مدیرکل پست استان اصفهان گفت: سرانه مرسوله پستی در طول سال در استان به ازای هر یک نفر 10 مرسوله است و برای افزایش این میزان با سازمان‌های مختلف رایزنی صورت گرفته است.

سرانه مرسوله پستی استان 10 است

سیروس رضایتی در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در اصفهان در ارتباط با سرانه مرسوله پستی در استان اظهار داشت: در طول سال به ازای هر یک نفر، 10 مرسوله پستی (دریافت و ارسال مرسوله) جابه‌جا می‌شود.

وی در مورد افزایش سرانه مرسوله پستی گفت: برای افزایش سرانه مرسوله پستی با سازمان‌های مختلف رایزنی صورت گرفته است و استان اصفهان در این زمینه از سایر استان‌ها موفق‌تر عمل کرده است.

مدیرکل پست استان اصفهان در ادامه افزود: اداره پست با دانشگاه اصفهان همکاری دارد و دانشجویان پس از انجام مراحل فارغ‌التحصیلی و تقاضای مدرک، حداقل ظرف مدت 10 روز مدرک خود را به وسیله پست دریافت می‌کنند و این همکاری به تازگی با دانشگاه صنعتی شروع شده و در مدت یک الی دو هفته آینده هم این همکاری با دانشگاه مجلسی آغاز می‌شود.

وی درباره همکاری اداره پست با سایر سازمان‌ها بیان داشت: ابلاغیه‌های سازمان تأمین اجتماعی که به وسیله خود سازمان ارسال می‌شد تا پایان سال 90 به صورت پایلوت در اصفهان، خمینی‌شهر و فلاورجان از طریق پست انجام و از سال 91 در کل استان به وسیله پست ارسال می‌شود، دادگستری هم ابلاغیه‌های خود را به وسیله پست ارسال می‌کند.

رضایتی درباره عمده فعالیت‌های پست در سال 90 اظهار داشت: عمده فعالیت‌های پست در سال 90 با توجه به مسائل جامعه مانند ترافیک و آلودگی هوا، کاهش مراجعات مردم به سازمان‌های مختلف و انجام خدمات از طریق پست است و با تحقق این امر میزان آلودگی هوا و هزینه‌ها کاهش پیدا می‌کند.

وی در پایان تصریح کرد: برای انجام این کار از تکنولوژی ICT استفاده می‌شود و فعالیت‌ها یا به صورت فیزیکی یا الکترونیکی و یا ترکیبی از هر دو صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/خ20/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول