به گزارش خبرگزاری فارس از کرمانشاه، مصطفی عظیمی در نشست بررسی مشکلات دفاتر پستی و پستبانک شهرستان جوانرود اظهار کرد: دفاتر خدمات ارتباطی در راستای تحقق اهداف برنامه پنج ساله سوم توسعه اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی جمهوری اسلامی و به منظور آزادسازی خدمات ایجاد شده است.
عظیمی افزود: پستبانکها یکی از مصادیق بارز خدماترسانی در راستای محورهای مورد تاکید دولت نهم و دهم برای تحقق خدماترسانی به مردم است.
عظیمی با اشاره به اهداف ایجاد پستبانکها افزود: در راستای ایجاد اشتغال و کارآفرینی بسیاری از کارهای اجرایی مردم به بخش خصوصی واگذار شده است و پستبانکها برای کاهش اتلاف وقت بسیار موثر هستند.
وی با اشاره به اینکه سال گذشته بیش از 360 هزار مرسوله پستی در شهرستان جوانرود دریافت یا توزیع شده است گفت: از این تعداد مرسوله پستی 220 هزار فقره مرسوله دریافتی و 140 هزار فقره مرسوله توزیعی است.
فرماندار جوانرود تصریح کرد: سال 90 تعداد 110 هزار قبض تلفن از طریق اداره پست این شهرستان توزیع شده است.
عظیمی در پایان از مردم و مسئولان خواست که با دفاتر پستی و پستبانکها همکاری لازم را داشته باشند و گفت: 13 دفتر آی.سی.تی روستایی، چهار پیک روستایی و 11 پستبانک شهری در شهرستان جوانرود مشغول خدماترسانی به مردم هستند.
انتهای پیام/خ30/ف4004