اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل پست مازندران خبر داد:

ارسال مرسوله از طریق خط هوایی در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر‌کل پست مازندران گفت: تا چند روز آینده محصولاتی با ارزش افزوده بالا و مرسوله‌های پیشتاز از طریق خط هوایی ارسال می‌شود.

ارسال مرسوله از طریق خط هوایی در مازندران
به گزارش خبرگزاری فارس از ساری، عبدالرضا هدایتی کلیجی در جمع خبرنگاران اظهار داشت: قرارداد این محموله‌ها به تهران بسته شده و تا چند روز آینده مرسولات با خط هوایی انتقال داده می‌شود.
وی با اشاره به اینکه طی سال‌های 90 - 91 تمام واحدهای پستی استان به امکانات مدرن و سیستم خدمات یکپارچه مجهز می‌شوند، بیان داشت: برای این مهم ۳ میلیارد تومان در نظر گرفته شده که دو میلیارد تومان سهم ملی و یک میلیارد تومان سهم استان است.
هدایتی کلیجی آموزش نیروی انسانی، تعمیر واحدهای پستی، خرید تجهیزات پستی مدرن، ایجاد توسعه خدمات پستی را از برنامه‌های جدی این اداره کل برشمرد و تصریح کرد: در بخش قراردادهای پستی برای 180 نفر جذب شدند.
 
* مازندران رتبه نخست ترافیک پستی کشور را دارد
مدیرکل پست مازندران توجه به نیروی انسانی را از اولویت‌های این اداره عنوان کرد و گفت: اخذ تسهیلات 3.5 میلیارد تومانی برای 675 پرسنل، پرداخت 300 میلیون تومان به 92 نفر از طریق صندوق شش درصد کارکنان و به 157 نفر از طریق وام‌های ضروری کمک شد.
وی با اشاره به اینکه در حال حاضر مازندران رتبه نخست ترافیک پستی کشور را دارد، افزود: در شش ماهه امسال استان مازندران با پنج میلیون اختلاف با رده دوم رتبه نخست را در بخش ترافیک پستی به خود اختصاص داده است.
این مسئول استانی با بیان اینکه در گذشته پست مازندران از لحاظ کیفیت صفر هم نبوده، خاطرنشان کرد: در حال حاضر با مشارکت و همدلی مسئولان رتبه کیفیت پست از 38 به رتبه 11 رسیده که تا پایان سال جز رده‌های نخست می‌رسیم.
 
* فعالیت 750 دفاتر آی‌سی‌تی شهری و روستایی
مدیرکل پست مازندران از انعقاد قرارداد با پیمانکاران برای توسعه دفاتر آی‌سی‌تی در استان خبر داد و بیان داشت: در حال حاضر 750 دفاتر ارتباط  آی‌سی‌تی شهری و روستایی در مازندران مشغول فعالیت هستند.
وی با اشاره به تلاش اداره کل برای توسعه زیر ساخت‌ها و شبکه‌های محلی، گفن: در بیش از 80 درصد شهرهای استان این زیر ساخت‌ها فراهم شده است.
هدایتی از رشد 23 درصدی درآمد پست استان در شش ماه امسال نسبت به سال گذشته خبر داد و تصریح کرد: از ابتدای سال جاری تا کنون 500 میلیون تومان بیشتر نسبت به مدت مشابه درآمد داشتیم.
 
* نرخ پستی استان بر اساس نرخ همجواری محاسبه می‌شود
این مسئول در پاسخ به سوالی درباره افزایش نرخ پستی متذکر شد: دولت بعد از گذشت هفت سال از ارائه خدمات پستی بدون افزایش تصمیم گرفته که افزایشی در نرخ پستی داشته باشد.
مدیرکل پست مازندران با اعلام اینکه نرخ پستی تخصصی تصویب می‌شود، تصریح کرد: دولت بر اساس قیمت تمام شده قیمت پستی را اعلام می‌کند. 
وی خاطرنشان کرد: نرخ پستی در استان بر اساس نرخ همجواری محاسبه می‌شود.
هدایتی در پایان اذعان داشت: مازندران جزو استان‌های برتر کشور در شاخص‌های ترافیک، درآمد، کیفیت و کاهش هزینه‌های جاری است.
انتهای پیام/ن۲۰
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول