اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

معاون فرماندار بویین زهرا:

طرح‌های بسیج سازندگی را حمایت می‌کنیم

خبرگزاری فارس: معاون فرماندار بویین زهرا گفت: مجموعه فرمانداری از طرح‌های بسیج سازندگی حمایت می‌کند و این طرح‌ها را در مسیر توسعه کشور و استان می‌داند.

طرح‌های بسیج سازندگی را حمایت می‌کنیم

به گزارش خبرگزاری فارس از بویین زهرا، مصطفی شاه‌محمدی صبح امروز در دیدار با جمعی از دانشجویان بسیجی شهرستان بویین زهرا با بیان اینکه برگزاری طرح‌های جهادی در کشور تضمین کننده اقتدار و عزت نظام مقدس جمهوری اسلامی است، اظهار کرد: دانشجویان با حضور در عرصه‌های مختلف کار و تلاش جهادی با مفاهیم بلندی نظیر ایثار، خودباوری و غرور ملی آشنا می‌شوند.

وی با بیان اینکه دانشجویان امروز به عنوان پرچم‌داران مسیر توسعه و اقتدار علمی کشور باید هوشیاری و بصیرت انقلابی خویش را برای دفع توطئه‌های دشمنان همچنان حفظ کنند، افزود: آرمان‌ها و اهداف بلند انقلاب اسلامی امروز بسیار بیشتر از گذشته در جامعه رواج یافته و همه باید برای اعتلا و عزت هرچه بیشتر این آرمان‌ها نهایت تلاش و جدیت خویش را به کار ببندیم.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا با اشاره به اینکه برپایی اردو‌های جهادی فرصتی ارزشمند است تا دانشجویان بتوانند توان و استعدا‌د‌های خویش را در مسیر توسعه روستاها و نقاط محروم کشور شکوفا کنند، عنوان کرد: خدمات‌رسانی به محرومان و کاهش محرومیت در میان روستائیان از جمله مهم‌ترین اهدافی است که در طرح‌های هجرت و سازندگی دنبال می‌شود.

شاه‌محمدی با اشاره به اینکه تداوم سیره انقلاب در گرو پایبندی آحاد ملت و جوانان به آرمان‌های بنیانگذار کبیر جمهوری اسلامی است، تصریح کرد: تا زمانی که مردم با قدرت در مسیر شهدا و انقلاب اسلامی در حرکت بوده و در این مسیر همچنان ثابت قدم بمانند به قطع کشور از آسیب توطئه‌های خفی و آشکار استکبار در امان می‌ماند.

وی لزوم توسعه برنامه‌های فرهنگی و عرصه‌های دین محور در اردو‌های جهادی را ارزشمند برشمرد و بیان کرد: دانشجویان باید همپای اجرای طرح‌های عمرانی در روستاها نسبت به انجام و برنامه‌ریزی فرهنگی نیز اقدام کرده و در این مسیر پپش‌قدم باشند.

معاون فرماندار شهرستان بویین زهرا لزوم همبستگی بین جامعه دانشگاهی را شرط تحقق وعده‌های علمی دانست و خاطرنشان کرد: به هر اندازه که روحیه وحدت، یکپارچگی و ضمیر یکدلی در بین اقشار مردم و جوانان زنده باشد به همان میزان نیز بر اقتدار و عزت کشور افزوده شده و دشمنان شکست می‌خورند.

انتهای پیام/صا20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول