اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه عاشورا:

بسیج در زلزله اخیر بار دیگر کارآیی خود را به اثبات رساند

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه عاشورا گفت: در زلزله اخیر بسیج با حضور در اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله‌زده و نجات مصدومان با سرعت عمل بی‌نظیر نشان داد که از کارآیی بیشتری برخوردار است.

بسیج در زلزله اخیر بار دیگر کارآیی خود را به اثبات رساند

به گزارش خبرگزاری فارس از تبریز به نقل از روابط عمومی سپاه عاشورا، سردار علی‌اکبر پورجمشیدیان در هشتمین همایش کمیته‌های اجرایی راهیان نور بسیج دانش‌آموزی در سالن اجتماعات سپاه عاشورا، ضمن تسلیت به مناسبت حادثه دلخراش زلزله اخیر، اظهار کرد: بسیج یکی از نهادهای تاثیرگذار جامعه است و از آنجا که از گستره بیشتری برخوردار است، از این رو می‌تواند در سریع‌ترین زمان با آمادگی کامل حضور یابد و با اهتمامی ویژه در صدد رفع مشکلات برآید.

وی افزود: زلزله اخیر نشان داد که بسیج از کارآیی بیشتری برخوردار است و حضور در اولین ساعات زلزله در مناطق زلزله‌زده و نجات مصدومان با این سرعت عمل کار بی‌نظیری بود.

فرمانده سپاه عاشورا در ادامه با بیان اینکه ابراز رضایت آسیب‌دیدگان از حضور بسیجیان در ساعات اولیه حادثه مایه دلگرمی است، خاطرنشان کرد: سپاه عاشورا همراه با دانشگاه علوم پزشکی تبریز ضمن احداث بیمارستان صحرایی در شهرستان ورزقان با اعزام تمام آمبولانس‌های سپاه و بسیج به منطقه زلزله‌زده برای انتقال مجروحان توانست از تلفات انسانی زیادی جلوگیری کند و همچنین با استفاده از ماشین‌آلات سنگین سپاه و بسیج در حمل و نقل مصالح ساختمانی به منطقه توانست بار زیادی را از دوش دولت بردارد.

پورجمشیدیان در ادامه راهیان نور را بهترین ظرفیت برای انتقال ارزش‌های دفاع مقدس دانست و تصریح کرد: اگر بتوانیم از ظرفیت راهیان نور به درستی استفاده کنیم، خواهیم توانست پیام مقدس شهدا را که همان ولایتمداری و بصیرت است به نسل بعدی انتقال دهیم تا بتوانند با اتکا به این پشتوانه معنوی در مقابله با جنگ نرم رسانه‌های استکبار جهانی به پیروزی نایل شوند.

انتهای پیام/ل30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول