اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در هفته دولت

بسیج نیشابور 6 سالن ورزشی افتتاح می‌کند

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور گفت: هم‌زمان با هفته دولت 6 سالن فرهنگی ورزشی پایگاه‌های مقاومت بسیج بهره‌برداری می‌شود.

بسیج نیشابور 6 سالن ورزشی افتتاح می‌کند

به گزارش خبرگزاری فارس از نیشابور، به نقل از روابط عمومی ناحیه مقاومت بسیج نیشابور، احمد عنایت، اظهار کرد: از مجموع 12 سالن صالحین بسیج نیشابور 6 سالن برای بسیجیان حلقه‌های معرفتی، تربیتی شجره طیبه صالحین آماده بهره‌برداری است.

وی ادامه داد: این سالن‌های ورزشی با زیربنای 4 هزار و 200 مترمربع و با هزینه 3 هزار و 900 میلیون ریال دولتی و یک‌ هزار و 200 میلیون ریال مشارکت‌های مردمی در هفته دولت افتتاح می‌شود.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور ادامه داد: بنابر اظهارات مسئولان کشوری، شهرستان نیشابور در احداث سالن‌های فرهنگی ورزشی صالحین جزو رتبه‌های اول در سطح کشور است.

عنایت به محل احداث این سالن‌ها اشاره کرد و افزود: مکان‌یابی سالن‌های فرهنگی ورزشی صالحین با توجه به جغرافیای منطقه‌ای و جغرافیای انسانی و با محوریت حوزه مقاومت بسیج انتخاب شده است.

وی ادامه داد: حوزه‌های مقاومت بسیج والفجر، ثامن‌الائمه (ع)، شهید برونسی، ولی‌عصر (عج)، جوادالائمه (ع) و ناحیه مقاومت بسیج روستای اردمه جزو سالن‌های صالحین هستند که در هفته دولت به بهره‌برداری می‌رسند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور با اشاره به وی‍ژگی‌های فیزیکی این پروژه‌ها اشاره کرد و گفت: پنج سالن از این سالن‌ها با ابعاد 14 در 24 مترمربع و سالن اردمه به متراژ یک‌ هزار و 14 مترمربع با امکانات کف‌پوش، سیستم تهویه، سیستم نور و روشنایی برای ورزش‌های رزمی و توپی ساخته شده است.

عنایت گفت: این 6 پروژه از نیمه دوم سال 90 شروع شده و بقیه سالن‌ها با رشد فیزیکی 60 درصد تا پایان سال به بهره‌برداری می‌رسد.

انتهای پیام/ح30/ط4000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول