اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار رشت خبر داد

فعالیت 1000 پایگاه مقاومت بسیج در رشت

خبرگزاری فارس: فرماندار رشت از فعالیت یک‌هزار پایگاه مقاومت بسیج در این شهر خبر داد.

فعالیت 1000 پایگاه مقاومت بسیج در رشت

به گزارش خبرگزاری فارس از رشت، سید ولی‌الله عظمتی صبح امروز در مراسم کلنگ‌زنی ساختمان پایگاه مقاومت بسیج روستای فرشکی چوکام بخش خمام با اشاره به اینکه تشکیل بسیج مستضعفان به فرمان امام خمینی (ره) در سال 1358 از افتخارات نظام اسلامی است، اظهار کرد: امروز ما شاهد حضور فعال و تاثیرگذار این ارتش مردمی در تمام عرصه‌های طول تاریخ انقلاب اسلامی هستیم.

وی تصریح کرد: بسیج با اراده و حضور گسترده در دفاع مقدس افتخارات بزرگی برای نظام به ارمغان آورده است و بدون نقش بسیج در عرصه‌های سیاسی و اجتماعی نمی‌توانستیم این موفقیت‌ها را کسب کنیم.

فرماندار رشت با بیان اینکه مردم با ایستادگی و مقاومت از کیان انقلاب و ارزش‌های اسلامی حمایت می‌کنند، افزود: مسئولان باید فرهنگ بسیجی و احداث پایگاه‌های مقاومت را گسترش دهند.

وی از فعالیت بیش از یک‌هزار پایگاه مقاومت بسیج در شهر رشت خبر داد و یادآور شد: مردم با حضور خود باید در فعالیت‌های فرهنگی آن شرکت کنند.

عظمتی با تصریح بر اینکه بسیج در شرایط عادی جامعه باید از ارزش‌های انقلاب دفاع کند، خاطرنشان کرد: بسیج یکی از ابزارهای قدرت در کشور است و وجود آن موجب امنیت پایدار کشور در منطقه و خاورمیانه است.

وی با اشاره به اینکه امروز ما هر چه داریم به برکت خون شهدا، آزادگان و رزمندگان در حکومت اسلامی است، ابراز کرد: افتتاح پروژه‌ها، سازندگی و توسعه با شتاب خوبی در این دولت ادامه دارد.

غلامرضا سیمایی فرمانده سپاه ناحیه مقداد بخش خمام نیز در مراسم مذکور با اشاره به اینکه دولت تلاش زیادی برای راه‌اندازی مراکز فرهنگی در روستاها دارد، اظهار کرد: امسال طرح‌های مختلفی برای راه‌اندازی پایگاه مقاومت داریم.

ا‌نتهای پیام/غ20/پ3003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول