اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور:

اعزام 200 نفر از بسیجیان نیشابور به اردوی راهیان نور غرب

خبرگزاری فارس: فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور از برگزاری اردوی راهیان نور غرب و شمال غرب کشور برای 200 نفر از بسیجیان نیشابور در شهریورماه سال جاری خبر داد.

اعزام 200 نفر از بسیجیان نیشابور به اردوی راهیان نور غرب

احمد عنایت ظهر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در نیشابور از برگزاری اردوی راهیان نور غرب و شمال غرب کشور برای 200 نفر از بسیجیان نیشابور در شهریورماه سال جاری خبر داد و اظهار کرد: این اردو به‌ منظور آشنایی بسیجیان با فداکاری‌های شهدا و ایثارگران این مرز و بوم و نشر فرهنگ بسیج، شهید و شهادت برگزار می‌شود.

وی افزود: بازدید از موزه دفاع مقدس استان همدان و غار علی‌صدر، زیارت شهدای گمنام کوه‌ بیستون، زیارت مزار احمد بن اسحاق و محل شهادت شهید شیرودی از برنامه‌های تدارک دیده شده برای این اردو است.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور، اظهار داشت: در ادامه این سفر معنوی پادگان ابوذر، ارتفاعات بازی دراز، قصر شیرین، منطقه عملیاتی مرصاد، تپه‌های الله‌اکبر، یادمان 165شهدای بانه و یادمان‌های شهدا دراستان‌های کرمانشاه و کردستان نیز مورد بازدید زائران قرار می‌گیرد. 

عنایت اولویت اعزام را با دانش‌آموزان و دانشجویان بیان کرد و افزود: راویان دفاع مقدس در طول سفر حماسه‌ها و خاطرات شهدا را روایت می‌کنند.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نیشابور ادامه داد: در این سفر شهدای شاخص سال شهید عبدالله میثمی و شهید ناهید فاتحی‌کرجو مورد توجه قرار می‌گیرند.

انتهای پیام/ح30/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول