اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرمانده سپاه ناحیه مراغه:

عشق به ولایت عامل موفقیت بسیج در تمام عرصه‌ها بوده است

خبرگزاری فارس: فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: عشق به ولایت عامل موفقیت بسیج در تمام عرصه‌ها بوده است.

عشق به ولایت عامل موفقیت بسیج در تمام عرصه‌ها بوده است

به گزارش خبرگزاری فارس از مراغه، نصیر بخشی‌زاده ظهر امروز در همایش گردان‌های عاشورای حوزه 9 نجف سپاه ناحیه مراغه اظهار کرد: عشق به ولایت و رهبری تنها نقطه امید بسیج در تمام عرصه‌ها بوده و ماندگاری بسیج را بیمه کرده است.

وی با بیان اینکه بسیج با توکل به خدا و اخلاص دشمنان را در تمام عرصه‌ها به ویژه جنگ نرم مأیوس کرده‌ است، افزود: جوانان با اتکا به رهبری و ایمان به ارزش‌های والای الهی جنگ نرم دشمن را دفع کرده و هیمنه پوشالی دشمنان را در تمام فتنه‌ها در هم شکسته‌اند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: فرهنگ جبهه و شهادت، افکار و اذهان جوانان را زنده کرده و موجب جاری شدن خون غیرت و جوانمردی در جوانان این مرز و بوم شده است.

فرمانده سپاه مراغه با بیان اینکه آمادگی گردان‌های عاشورا موجب ترس و رعب دشمنان است، افزود: نقطه اوج قدرت و اقتدار بسیج معنویت و اخلاص بوده و جوانان باید در ارتقای سطح اعتقادی تلاش بیشتری داشته باشند.

بخشی‌زاده گفت: نقش بسیج در پیشرفت‌های علمی و فناوری مدال افتخار برای جوانان امروز بوده و باید جوانان در ادامه راه و آرمان‌های شهدا کوشا باشند.

وی از بسیجیان خواست در تبعیت از ولایت و رهبری کوشا بوده و همیشه دنباله‌رو ارزش‌ها و آرمان‌های شهدا باشند.

فرمانده سپاه ناحیه مراغه گفت: یکی از اصلی‌ترین عوامل بقای نظام جمهوری اسلامی در سال‌های پس از جنگ، حضور مداوم و خستگی‌ناپذیر بسیجیان در صحنه است که بسیاری از توطئه‌ها با حضور فرزندان روح‌الله خنثی و نقش برآب شد.

وی تصریح کرد: فتنه‌های بزرگی که هدف خود را براندازی نظام قرار داده بودند، وقتی در مقابل بسیج قرار گرفتند، همچون کف بر آب خیلی زود از میان رفتند.

انتهای پیام/ل20/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول