اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر کل ایمنی ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای خبر داد

نصب 150 دوربین ثبت تخلف سرعت در جاده‌های کشور

خبرگزاری فارس: مدیرکل ایمنی ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای گفت: در سال جاری 150 دوربین ثبت تخلف سرعت در جاده‌های کشور نصب می‌شود.

نصب 150 دوربین ثبت تخلف سرعت در جاده‌های کشور

به گزارش خبرگزاری فارس از زنجان، مهدی عبدوس ظهر امروز در مراسم بهره‌برداری از قرارگاه پلیس راه استان زنجان، اظهار کرد: در حال حاضر 200 دوربین ثبت تخلف سرعت در کشور نصب شده است.

وی با بیان اینکه در سال جاری برنامه‌ریزی‌های لازم برای نصب این نوع دوربین‌ها در جاده‌های کشور انجام شده است، افزود: در سال جاری نیز 150 دوربین در جاده‌های کشور نصب می‌شود.

مدیرکل ایمنی ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر ضرورت ثبت تخلفات رانندگان در جاده‌های کشور تاکید کرد و افزود: نصب دوربین از راه‌های مهم برای کاهش تخلفات از سوی رانندگان محسوب می‌شود.

وی با بیان اینکه در سال جاری آزاد راه زنجان به تبریز به دوربین ثبت تخلف سرعت مجهز می‌شود، افزود: نصب دوربین در این مسیر در دستور کار قرار دارد.

عبدوس بر ضرورت نصب سیستم توزین حین حرکت در جاده‌های کشور تاکید کرد و افزود: ‌در برخی جاده‌های کشور این سیستم نصب شده است.

وی با بیان اینکه تخلفات اضافه بار با نصب این سیستم کاهش می‌یابد، خاطرنشان کرد: ‌اجرای این سیستم در جاده‌های کشور در دستور کار قرار دارد.

مدیر کل ایمنی ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای با اشاره به فعالیت‌های مراکز مکانیزه در کشور تصریح کرد: این مراکز معاینه فنی خودروها را برعهده دارد.

وی با بیان اینکه یک هزار و 600 ناوگان سنگین و نیمه‌سنگین به این مراکز مراجعه کرده‌اند، افزود: تنها 10 درصد این ناوگان به دلیل نقص فنی از ادامه مسیر بازمانده‌اند.

عبدوس با اشاره به اینکه خودروهایی که اجازه تردد در جاده‌های کشور را از مراکز دریافت نمی‌کنند، نمی‌توانند در جاده‌ها تردد کنند، خاطرنشان کرد: پس از رفع عیب خودرو، ناوگان‌های مختلف می‌توانند در جاده‌های کشور تردد کنند.

وی نظارت بر عملکرد شرکت‌ها و رانندگان ناوگان حمل و نقل عمومی را از برنامه‌های سازمان برشمرد و گفت: رانندگان حمل و نقل عمومی در بدو و حین خدمت مورد نظارت قرار می‌گیرند.

مدیر کل ایمنی ترافیک سازمان راهداری و حمل و نقل جاده‌ای بر ضرورت همکاری مردم با پلیس راه تاکید کرد و افزود: همکاری مردم با پلیس موجب کاهش تلفات در جاده‌های کشور در اثر تصادف می‌شود.

انتهای پیام/ر20/ض1002

 

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول