اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مسئول روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم خبر داد:

نصب 10 دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی قم

خبرگزاری فارس: مسئول روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم از نصب 10 دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان قم خبر داد.

نصب 10 دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی قم
به گزارش خبرگزاری فارس از قم به نقل از ستاد خبری نمایشگاه سالنمای خدمت، رضا حسامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در طول سال گذشته از سوی این اداره کل اظهار کرد: سعی شده تا حد امکان مجتمع‌های خدماتی و رفاهی توسعه پیدا کند و از جمله اقدامات صورت گرفته افتتاح مجتمع در محور قدیم قم تهران در سالروز ورود رهبری به استان بود.
وی با اشاره به ایمنی دانش‌آموزان مدارس حاشیه راه‌های استان گفت:  اقدامات موثری در این زمینه انجام شده و اقلام نرم‌افزاری و سخت‌افزاری بین آنها توزیع شده است.
مسئول روابط عمومی اداره‌کل حمل و نقل و پایانه‌های استان قم خاطرنشان کرد: سرعت‌گیرهایی در مسیر‌های حرکت دانش‌آموزان نصب و کتاب و سی‌دی‌های آموزشی بین آنها توزیع شده است.
وی ارتقای سطح خدمات مسافربری در بخش حمل و نقل، نظارت مستمر بر نحوه خدمات شرکت‌های مسافربری، توسعه حمل و نقل برون‌شهری و افتتاح بخش حمل و نقل روستایی استان قم را از جمله اقدامات صورت گرفته اداره‌کل حمل و نقل استان ذکر کرد.
حسامی با اشاره به اقدامات صورت گرفته در بخش ایمنی و ترافیک این اداره گفت: نظارت مستمر بر امور و مرور ترافیکی صورت می‌گیرد.
وی عنوان کرد: اکنون 10 دوربین نظارت تصویری در محورهای مواصلاتی استان مانند میدان 72 تن، مجتمع گلستان در محور قدیم قم تهران، سه‌راه لنگرود واقع در محور قدیم قم کاشان، مجتمع خدماتی رفاهی مهتاب واقع در آزاد راه قم تهران، محور قم سلفچگان، محور قم نیزار و آزاد راه قم کاشان نصب شده است.
انتهای پیام/ج30
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول