اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیر راهداری راه و شهرسازی مازندران خبر داد

نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در مازندران

خبرگزاری فارس: مدیر راهداری راه و شهرسازی مازندران گفت: نصب دوربین‌های کنترل ترافیک تا پایان سال‌جاری در مازندران انجام می‌شود.

نصب دوربین‌های کنترل ترافیک در مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از ساری به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی استان مازندران،‌ عباسعلی نجفی گفت: ایمن‌سازی و روان‌سازی ترافیک در محورهای پرتردد استان همواره به عنوان یک اصل مهم کاری در حیطه وظایف ذاتی این اداره کل بوده و با توجه به امکانات و ابزار به روز دنیا نصب و راه‌اندازی دوربین‌های کنترل بر ترافیک در سطح محورهای پر تردد استان در دستور کار این اداره کل قرار گرفته است.

نجفی با اشاره به اهداف اجرایی نصب دوربین‌های کنترل ترافیک اظهار داشت: با راه‌اندازی این دوربین‌ها می‌توان در زمینه تامین نیازهای شبکه جاده‌ای و رفع موانع احتمالی، کنترل ترافیک و پیشگیری از حوادث جاده‌ای، تسهیل در امر بازرسی به صورت جامع‌تر و سریع‌تر کارآیی و بهره‌وری بیشتری انتظار داشت.

وی ادامه داد: این اداره کل به منظور ارتقای سطح ایمنی، نظارت و کنترل عملیات راهداری و انجام به موقع و سریع عملیات در نظر دارد دوربین‌های مداربسته‌ای را در محورهای فوق نصب کند.

این مسئول خاطرنشان کرد: نصب سیستم مانیتورینگ این امکان را فراهم می‌کند که اقدامات در حال انجام در محورها و گردنه‌های حساس و برفگیر از طریق سیستم‌های مداربسته از مرکز کنترل و تصمیمات به هنگام و فوری برای انجام موثر فعالیت‌های راهداری اتخاذ شود.

مدیریت راهداری مازندران در زمینه محورهایی که دوربین‌های نظارت تصویری در آنها نصب شده است، متذکر شد: در حال حاضر در محورهای ارتباطی و اصلی استان از جمله محور ساری - قائمشهر، هراز، کندوان، کناره بابل- آمل و ساری - کیاسر دوربین‌های نظارت تصویری نصب و در حال بهره‌برداری هستند.

نجفی اظهار امیدواری کرد با نصب این سیستم برای ارتقای سطح ایمنی و کاهش تصادفات و تلفات ناشی از آن در محورهای استان گامی مؤثر برداشته شود.

انتهای ‌پیام/ن30/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول