اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مدیرکل امور سیاسی و انتظامی استانداری اردبیل:

‌نصب دوربین‌های تصویری خدمات انتظامی را ارتقا می‌دهد

خبرگزاری فارس: مدیرکل امور سیاسی و انتظامی استانداری اردبیل گفت: نصب دوربین‌های تصویری خدمات انتظامی را ارتقا می‌دهد.

‌نصب دوربین‌های تصویری خدمات انتظامی را ارتقا می‌دهد
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل احمد عظیمی پیش از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک استان اردبیل اظهار داشت: نصب دوربین‌های تصویری در مناطق مختلف شهر اردبیل خدمات‌رسانی ماموران انتظامی را سرعت و انسجام می‌بخشد.
وی افزود: یکی از علل اصلی دایر کردن این دوربین‌ها در کنار رصد تخلفات رانندگی در سطح شهر برخورد عوامل انتظامی با برخی چالش‌ها و درگیری‌های احتمالی است که ما با این زیرساخت و ابزارهای الکترونیکی قادر خواهیم بود با تدبیر مناسب ماموران نیروی انتظامی را در کمترین زمان در محل جرم حاضر کنیم.
این مسئول ادامه داد: حداکثر زمان حضور نیروی انتظامی در محل جرم در استان اردبیل بالاست که برای رسیدن به میانگین کشوری تا حداقل پنج دقیقه، نصب این دوربین‌ها بسیار ضروری است.
عظیمی گفت: از چند سال پیش بحث نصب دوربین‌های تصویری در سطح شهر مطرح بوده که متولی آن نیز شهرداری و شورای ترافیک بوده است که انتظار می‌رود با تخصیص اعتبار مناسب بعد از سال‌ها پیگیری این کار به سرانجام برسد.
مدیرکل امور سیاسی و انتظامی استانداری اردبیل پیشنهاد تشکیل مرکز مانیتورینگ مشترک برای رصد بسیاری از مسایل توسط دستگاه‌های خدمات‌رسان را ضروری توصیف کرد و ابراز داشت: در آینده نزدیک 100 دوربین جدید نصب خواهد شد که با توسعه آن تا 150 دوربین امکان رصد بسیاری از مسایل ترافیکی و امنیتی برقرار خواهد شد.
 
* تعریض پل یاقوت سال آینده اجرایی می‌شود
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل،شهردار اردبیل نیز در این جلسه با بیان اینکه ما با پیشنهاد پلیس راهور موافق هستیم و معتقدیم طرح یک طرفه کردن مسیر بالیخلو چایی باید فاز به فاز انجام شود افزود: در پل قدس تعریض ضروری به نظر می‌رسد و ما این تعریض را به همراه تعریض پل یاقوت در دستور کار سال آینده خود قرار دادیم.
صدیف بدری تصریح کرد: به دلیل همسان نبودن خیابان ایستگاه سرعین با مسیر قائم ما پیشنهاد می‌کنیم در این مسیر برخی از مشکلات را با نصب چراغ باید حل کرد.
وی گفت: اگر این طرح فاز به فاز تعریف شده و اجرایی شود به یقین قادر خواهیم بود در دیدگاه مردم و نگرش آنها نیز همسویی ایجاد کنیم.
بدری خاطرنشان کرد: در فاز اول باید مسیر خیابان عطایی تا میدان قدس و در فازهای بعدی این کار انجام شود که اگر در مرحله آزمایشی پاسخ لازم را دریافت کنیم این کار را در فازهای بعدی به جد دنبال کنیم.
انتهای پیام/غ10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول