اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس راه و ترابری فیروزکوه خبر داد:

نصب دوربین‏های مانیتورینگ جاده‏ای در فیروزکوه

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ترابری شهرستان فیروزکوه از نصب دوربین‏های مانیتورینگ جاده‏ای در این شهرستان خبر داد.

نصب دوربین‏های مانیتورینگ جاده‏ای در فیروزکوه
ذکریا صفرزاده امروز در گفت‏وگو با خبرنگار فارس در شرق استان تهران، با بیان اینکه امیدواریم امکانات بیشتری در اختیار شهرستان فیروزکوه قرار گیرد، اظهار داشت: هم‏اکنون پیشرفته‏ترین برف‏روب در اختیار این شهرستان قرار گرفته است که در کل استان تهران از این نوع، تنها چهار دستگاه وجود دارد.
وی ادامه داد: نصب دوربین‏های مانیتورینگ جاده‏ای در شهرستان فیروزکوه صورت گرفته اما هنوز بهره‏برداری نشده است.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان فیروزکوه اضافه کرد: سامانه‏های جدید هواشناسی در گدوک و امین‏آباد در حال نصب است و به زودی بهره‏برداری می‏شود.
 
* چهار خطه شدن محور فیروزکوه به سمنان
صفرزاده با اشاره به مصوبات سفر دور دوم ریاست جمهوری و هیئت دولت به شهرستان فیروزکوه افزود: چهارخطه شدن محور فیروزکوه به سمنان از مهم‏ترین مصوبات این سفر است که پیمانکار اجرای این طرح هم‏اکنون بیش از 3 میلیارد تومان طلب دارد.
وی تصریح کرد: اعتبارات اجرای این طرح، سال گذشته 800 میلیون تومان بود که در سال جاری کاهش یافته و به 200 میلیون تومان رسیده است.
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان فیروزکوه ابراز امیدواری کرد که امسال مرحله نخست اجرای طرح چهار خطه شدن محور فیروزکوه - سمنان به اتمام برسد.
صفرزاده ادامه داد: همچنین برای پروژه لاسم به لاسم تاکنون 2 میلیارد تومان هزینه شده و این طرح هم‏اکنون آماده بهره‏برداری است.
وی افزود: با ایجاد ارتباط در محور لاسم به لاسم، مشکلات مردمی که در جاده هراز دچار مشکل می‏شدند تا حدود زیادی برطرف می‏شود.
 
* اجرای طرح کمربندی فیروزکوه
رئیس اداره راه و ترابری شهرستان فیروزکوه گفت: اجرای طرح کمربندی فیروزکوه از مصوبات دور دوم سفر هیئت دولت به شهرستان فیروزکوه است اما با وجود معارضانی که وجود داشت، اجازه مطالعات زمینی داده نشد و مطالعات به صورت هوایی پیگیری شد.
صفرزاده اضافه کرد: امسال با همکاری و تعامل دستگاه‏های اجرایی، 38 درصد کاهش تصادفات در شهرستان فیروزکوه ثبت شد و آمار فوتی‏های سوانح رانندگی کاهش قابل ملاحظه‏ای یافت.
وی افزود: برنامه‏های هفته بدون حادثه رانندگی نیز از یک مانور آغاز شد و هم‏اکنون هماهنگی‏های لازم با پلیس راه و دستگاه‏های مرتبط صورت گرفته و بنرها و پلاکاردهایی نصب شده و امیدواریم نتایج اثربخشی داشته باشد.
انتهای پیام/ش20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول