اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

شهردار اردبیل:

کمبود اعتبار دلیل نصب نشدن دوربین کنترلی پلیس است

خبرگزاری فارس: شهردار اردبیل گفت: کمبود اعتبار دلیل اصلی بر نصب نشدن دوربین‌های کنترلی پلیس در سطح شهر اردبیل است.

کمبود اعتبار دلیل نصب نشدن دوربین کنترلی پلیس است
به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، صدیف بدری بعد از ظهر امروز در جلسه شورای ترافیک اردبیل اظهار داشت: اگر اعتبار خرید و نصب این دوربین‌ها تامین شود شهرداری در کمترین فرصت وارد انجام کار خواهد شد چرا که تعامل گذشته ما با پلیس راهور نشان دهنده انجام سریع و به موقع کار است.
وی در پاسخ به انتقاد پلیس راهور اردبیل در تاخیر نصب دوربین‌های کنترلی و سرعت‌سنج داخل شهر اردبیل اضافه کرد: ما در این کار قصوری نداشتیم بلکه یک تعامل و نزدیکی را از سوی مسئولان امر شاهد نبودیم به گونه‌ای که در روزهای گذشته یکی از رانندگان اتوبوس ما مورد ضرب و شتم ماموران پلیس راهور اردبیل قرار گرفته که اینگونه رفتارها در شان پلیس مقتدر نیست.
این مسئول خاطرنشان کرد: برفرض مثال اگر راننده ما دچار تخلف شده باشد باید قانونی و طبق ضوابط با او برخورد کرد و دیگر جایی برای کتک‌کاری و بازداشت پرسنل شهرداری نیست تا بخواهند به زور و برخی ابزار دیگر متوسل شوند.
بدری گفت: تمام دستگاه‌ها هر موقع از سازمان اتوبوسرانی ما سرویس خواسته‌اند ما در اختیار آنها گذاشته‌ایم اما با این رفتار تعاملی و حرکت مثبت جایز نیست راننده ما مورد ضرب و شتم پلیس قرار گیرد.
وی در ادامه سخنان خود از آمادگی شهرداری برای ایجاد فضاهای پارک خودروهای سنگین به ویژه کامیون‌ها خبر داد و ابراز داشت: در چند نقطه شهر می‌توان چنین فضاهایی را ایجاد کرد.
 
* 50 هزار تومان عیدی کارکنان شهرداری پیراهن عثمان نیست

به گزارش خبرگزاری فارس از اردبیل، شهردار اردبیل در ادامه سخنان خود در پاسخ به برخی اظهارنظرها در مورد پرداخت 50 هزار تومان عیدی ایام قربان به کارکنان و کارگران شهرداری و ایرادات مختلف به این مصوبه شورا بیان داشت: کاش در همه حوزه‌ها اینقدر حساسیت به خرج داده و از بیت‌المال محافظت می‌کردیم.
بدری این پرداختی‌ها را حق مسلم کارگران و کارکنان در دریافت سالانه دو بار رفاهی اعلام کرد و افزود: تمام کارمندان ادارات دولتی و غیردولتی از این مزایا استفاده می‌کنند اما زمانی که به مجموعه شهرداری می‌رسد به یکباره آسمان می‌تپد.
وی علت تاخیر در انتخاب مشاور و اجرای طرح جامع حمل و نقل شهری اردبیل را هزینه سنگین این طرح با 400 میلیون تومان اعتبار اعلام و تصریح کرد: در صورت موافقت استانداری و وزارت کشور مبنی بر پرداخت قسمتی از این هزینه‌ها می‌توان این طرح جامع را تدوین کرد.
شهردار اردبیل به صراحت اعلام کرد:شورا و شهرداری در دوران حضور و فعالیت خود هیچ گونه تخلفی نداشته و ما آماده هستیم به تمام ایرادات و اشکالاتی که شورای حل اختلاف به مصوبات شورا و شهرداری می‌گیرد پاسخی قاطع و روشن دهیم.
بدری در بخش دیگری از سخنان خود از اجرای برخی طرح‌های آزمایشی در تقاطع‌ها و معابر عمومی برای کاستن از بار ترافیکی خبر داد و اظهار داشت: ما با اجرای برخی از طرح‌های محدودیت تردد در خیابان‌ها و معابر و ایجاد نیوجرسی سعی می‌کنیم ایده‌های ترافیکی خود را مورد آزمایش قرار دهیم که در صورت پاسخ مثبت می‌توانیم این امر را دائمی کنیم.
وی همچنین ضرورت ایجاد خط ویژه و راه‌اندازی آن را در مسیر میدان ارتش تا آزادگان یادآور شد و ادامه داد: با این تدبیر و یک طرفه کردن برخی از مسیرهای اصلی می‌توان از بار ترافیکی کاست.
انتهای پیام/صا10/چ3000
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول