اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

وزیر راه و شهرسازی خبر داد

نصب دوربین در 200 کیلومتر از محورهای مواصلاتی کشور

خبرگزاری فارس: وزیر راه و شهرسازی گفت: در تلاش هستیم تا پیش از آغاز سفرهای تابستانی 200 کیلومتر از محورهای مواصلاتی کشور را به دوربین‌های نظارتی تجهیز کنیم.

نصب دوربین در 200 کیلومتر از محورهای مواصلاتی کشور

علی نیکزاد در حاشیه سفر به استان چهارمحال و بختیاری به‌منظور بازدید از پروژه‌های عمرانی این وزارتخانه در این استان در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در شهرکرد، اظهار داشت: با توجه به فصل سرما و مشکلات جبران‌ناپذیر که برای همکاران در وزارتخانه راه و شهرسازی ایجاد می‌‎شد بازدید از پروژه‌ها و طرح‌های این وزارتخانه در تابستان انجام خواهد شد.

وی با اشاره به سفرهای تابستانی با توجه به نزدیکی تعطیلات تابستان، گفت: در استان چهارمحال و بختیاری، پیک مسافرت‌های تابستانه را در شهریورماه شاهد خواهیم بود.

نیکزاد خاطرنشان کرد: با توجه به آمادگی وزارت راه و شهرسازی در سفرهای تابستانی تمهیدات لازم با هماهنگی نیروی انتظامی، راهداری، هلال احمر و اورژانس انجام شده است.

وزیر راه و شهرسازی ساماندهی محورهای مواصلاتی را مورد تأکید قرار داد و گفت: بر اساس برنامه‌ریزی‌‎های صورت گرفته در تلاش هستیم تا پیش از آغاز سفرهای تابستانی 200 کیلومتر از محورهای مواصلاتی کشور را به دوربین تجهیز کنیم.

وی با اشاره به کاهش 15 درصدی تلفات جاده‌ای در سفرهای تابستانی سال گذشته، گفت: امسال هم بنا را بر آن داریم تا کاهش تلفات جاده‌ای را به 15 درصد برسانیم.

نیکزاد در ادامه با اشاره به افزایش اجاره بها در کشور، گفت: اجاره بها هر ساله از 15 خردادماه با افزایش تقاضا کمی رشد داشته که البته امسال این رشد خیلی محسوس نیست.

وزیر راه و شهرسازی با بیان اینکه دولت در تلاش است تا نرخ اجاره بهاء مسکن را کنترل کند، گفت: بر این اساس بکارگیری پنج راهکار برای کاهش اجاره بهاء مسکن شهروندان شامل ثبت‌نام جدید برای مسکن مهر، عرضه مسکن، استفاده از تسهیلات بافت‌های فرسوده و استفاده از وام‌های خود مالک در دستور کار این وزارتخانه قرار دارد.

وی در ادامه از اختصاص 20 میلیارد ریال اعتبار برای مدارس مسکن مهر چهارمحال و بختیاری خبر داد و گفت: برای احداث درمانگاه شهرک منظریه شهرکرد نیز 2 میلیارد ریال اختصاص پیدا کرد.

نیکزاد همچنین به اختصاص 40 میلیارد ریال برای تکمیل تونل دوم رخ اشاره و تأکید کرد: این تونل تا هفته دولت امسال باید به بهره‌برداری برسد.

وزیر راه و شهرسازی 20 خردادماه جاری برای بازدید از پروژه‌های عمرانی این وزارتخانه به استان چهارمحال و بختیاری سفر و از نزدیک از روند اجرایی این پروژه‌ها بازدید کرد.

انتهای پیام/ع10/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول