اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان خبر داد:

نصب ۸ دوربین کننترل ترافیک در کاشان

خبرگزاری فارس: فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان از نصب هشت دوربین کنترل و نظارتی به منظور کنترل جمعیت و ترافیک در نقاط پرتردد این شهرستان خبر داد.

نصب ۸ دوربین کننترل ترافیک در کاشان
به گزارش خبرگزاری فارس از کاشان، سردار حسن کرمی ظهر امروز در جمع خبرنگاران این شهرستان اظهار داشت: در صورت همکاری شهرداری این شهرستان برای اجرای فونداسیون و نصب دکل‌ها دوربین‌های کنترل و نظارتی تا پایان سال نصب می‌شود.
وی با اشاره به استفاده و کمک از این دوربین‌ها در شهرستان‌های خمینی‌شهر و شاهین‌شهر گفت: نصب دوربین‌ها در شهرستان کاشان نیز جانمایی شده ‌است.
فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان با تأکید بر همکاری مسئولان شهرها و پشتیبانی آنها از اجرای برنامه‌های نیروی انتظامی خاطرنشان کرد: اولویت‌گذاری رعایت نظم و انضباط، امنیت و پشتیبانی نیروی انتظامی توسط مسئولان ضروری است.
کرمی در ادامه از ابلاغ ارتقای تیپ فرماندهی نیروی انتظامی از سرتیپ دوم به سرتیپ خبر داد و تصریح کرد: با ارتقای این فرماندهی نیروی انسانی، ابزار و تجهیزات تا 30 درصد نسبت با سازمان قبلی آن افزایش پیدا می‌کند.
به گفته وی با این ساختار تعریف شده سازمان از نظر معیشتی، امکانات رفاه  و سکونتی نیز برای نیروهای انسانی برنامه‌ریزی شده که اقداماتی آغاز و برنامه‌هایی در دست اقدام است.
فرماندهی نیروی انتظامی استان اصفهان یادآور شد: ساماندهی ساختمان‌های جدید فرماندهی نیروی انتظامی کاشان و مراکز خدماتی قدیمی ساخت آن از برنامه‌های زیرساختی در این شهرستان است.
وی تقویت و تربیت نیروهای جدید و تأمین نیروی انسانی کافی را در شهرهای مهم، بزرگ و پرجمعیت با مراکز متعدد گردشگری و مذهبی از جمله کاشان در اولویت دانست.
کرمی در پایان از تجهیز  گشت‌های انتظامی در شهر اصفهان به GPS برای نخستین بار در کشور خبر داد و گفت: اجرای این طرح پس از شهر اصفهان در شهرستان‌های کاشان و نجف‌آباد اولویت دارد.
وی با اشاره به جذب 800 نفر نیروی انسانی در فرماندهی نیروی انتظامی طی سال جاری در سطح استان اصفهان به عنوان سهمیه این استان عنوان کرد: بخش دیگری از کمبود نیروی انسانی با کمک از سیستم‌های الکترونیکی در کنترل جامعه در نقاط پرتردد تأمین می‌شود.
انتهای پیام/آ20
این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول