اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس شورای شهر کله‌بست خبر داد

نصب دوربین مداربسته در ورودی و خروجی کله‌بست مازندران

خبرگزاری فارس: رئیس شورای اسلامی شهر کله‌بست گفت: به‌زودی در ورودی و خروجی شهر کله‌بست، دوربین مداربسته نصب می‌شود.

نصب دوربین مداربسته در ورودی و خروجی کله‌بست مازندران

به گزارش خبرگزاری فارس از بابلسر، مهدی حاجی آقاپور پیش از ظهر امروز در مراسم بررسی مسائل و مشکلات کسبه‌های این شهر اظهار داشت: یکی از مسائلی که موجب تشکیل این جلسه شده بحث امنیت کسبه‌ها است.

وی افزود: بهتر است برای ایجاد امنیت بیشتر تمام مغازه‌هایی که اجناس بیش از 3 میلیون دارند به دوربین مداربسته مجهز شوند و شهرداری و شورای شهر نیز در نخستین فرصت اقدام به نصب دوربین مداربسته در ورودی و خروجی شهر کله‌بست می‌کند.

حاجی آقاپور ابراز داشت: تقویت و بنیاد اقتصادی هر شهر ملزم به فعالیت کسبه‌های شهر است پس ضروری است شهرداری و شورای شهر کله‌بست با یک نگاه ویژه و دیدی وسیع و با انجام جلسات مختلف اقدام به رفع مشکلات این قشر برآیند.

وی بیان داشت: از کسبه‌ها انتظار دارم به شهرداری یا شورای شهر مراجعه کرده و با دادن طرح‌ها، پیشنهادات و انتقادات، ما را در رونق و پیشرفت اقتصادی شهرمان یاری رسانند.

رئیس شورای شهر کله‌بست افزود: این نشست به عنوان اولین نشست و استارت کار برای شناخت بیشتر و بیان انتظارات و خواسته‌های شما بازاریان بوده و امیدوارم با انجام این نشست‌ها شاهد شهری آباد با رونق اقتصادی بالا باشیم.

وی تصریح کرد: نیروی انتظامی به تنهایی قادر به ایجاد امنیت در کل شهر نبوده و برای رفع این مشکل از نگهبان شب استفاده کرده تا امنیت کامل را برای مردم و کسبه‌های این شهر فراهم کنیم.

در پایان این مراسم به تمام مدعوین حاضر در جلسه برای زیباسازی فضای شهر نهال داده شد.

انتهای پیام/صا30/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول