اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

تا ساعت 24 روز 11 شهریور

حرکت کامیون در هراز و تریلر در فیروزکوه ممنوع شد

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه شرق استان تهران، حرکت کامیون در محور هراز و تریلر در محور فیروزکوه را تا ساعت 24 روز 11 شهریور ممنوع اعلام کرد.

حرکت کامیون در هراز و تریلر در فیروزکوه ممنوع شد

مهران کرانیان امروز در گفت‏وگوی اختصاصی با خبرنگار فارس در شرق استان تهران اظهار داشت: این ممنوعیت‏ها تا روز پایانی تعطیلات اعمال می‏شود.

وی ادامه داد: امروز مسیرهای مواصلاتی شرق استان تهران با وجود بارش باران و آغاز تعطیلات پنج روزه با ترافیک حتی نیمه‏سنگین نیز مواجه نبود.

کرانیان اضافه کرد: با توجه به شرایط موجود و تجربیات گذشته احتمال بروز ترافیک عصرانه سنگین روز دوشنبه در این مسیرها وجود دارد.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران افزود: به هر ترتیب پلیس راه با همراهی سایر نهادهای ذی‏ربط با آماده‏باش 10 روزه‏ای که پیش از این آغاز شده است، برای ارائه خدماتی شایسته به مردم لحظه‏شماری می‏کند.

وی ادامه داد: دو محور دماوند-فیروزکوه و محور هراز به عنوان اصلی‏ترین مسیرهای مواصلاتی منتهی به نوار شمالی کشور قلمداد می‏شوند.

کرانیان اضافه کرد: از این رو، همکاری مردم با خادمان خود در مجموعه فرماندهی‏های چهارگانه پلیس راه شرق استان تهران در ایام تعطیل می‏تواند سفری خاطره‏انگیز را برای آنها رقم بزند.

فرمانده پلیس راه شرق استان تهران گفت: حفظ سرعت مطمئنه، خودداری از حرکات پرشتاب و عجولانه، خودداری از انحراف به چپ، خودداری از سبقت غیرمجاز و در یک کلام رعایت قوانین راهنمایی و رانندگی توصیه همیشگی پلیس راه به هموطنان عزیز است.

انتهای پیام/ر20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول