اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس جمعیت هلال احمر بابل:

پایگاه امداد جاده‌ای در بابل ایجاد می‌شود

خبرگزاری فارس: رئیس جمعیت هلال احمر بابل گفت: پایگاه امداد جاده‌ای در بابل ایجاد می‌شود.

پایگاه امداد جاده‌ای در بابل ایجاد می‌شود

علی پورباقر امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در بابل اظهار داشت: ایجاد پایگاه امداد جاده‌ای یکی از نیازهای مبرم این شهرستان بوده که به کمک فرد خیر زمینی به مساحت یک‌هزار متر مربع در روستای امین آباد اهدا و به‌زودی کار ایجاد این پایگاه آغاز می‌شود.

رئیس جمعیت هلال احمر بابل خواهان تسریع در انجام پروژه‌های مهم بابل شد و بیان داشت: بر اساس تفاهمنامه‌ای که بین استان با دبیرکل هلال احمر بسته شد مقرر شد برای هر پروژه زیر ساختی پنج ساله هلال احمر، 50 درصد هزینه را استانداری و 50 درصد توسط دبیرکل هلال احمر پرداخت شود تا مشکلات زیرساختی جمعیت هلال احمر برطرف شود.

این مسئول افزود: از نیازهای مهم دیگر شهرستان انبار امدادی بوده که در سلطان محمد طاهر عملیات اجرایی آن آغاز و سال 92 به بهره‌برداری می‌رسد.

پورباقر از تاسیس باشگاه خبرنگاران افتخاری در هلال احمر بابل خبر داد و اضافه کرد: تاسیس و تقویت باشگاه خبرنگاران افتخاری برای پیگیری کارهای هلال احمر از جمله برنامه‌هایی است که به شدت پیگیر انجام آن بوده تا بازوان قدرتمندی برای پیشبرد اهداف جمعیت باشند.

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر تنها 19 نفر خبرنگار عضو افتخاری ما بوده که یک دوم از خبرنگاران شهرستان را شامل می‌شود، عضو شدن همه خبرنگاران برای حضور فعال‌تر و کمک به جمعیت برای حضور به موقع و تاثیرگذار در زمان وقوع حوادث و مناسبت‌ها در انعکاس اخبار فوری بسیار ضروری است.

پورباقر یادآور شد: هلال احمر بابل با 8 هزار رای دهنده رتبه نخست استان را در داشتن بیشترین داوطلب و عضو به خود اختصاص داده است.

این مسئول مهم‌ترین مشکل جمعیت هلال احمر را کمبود تجهیزات امدادی دانست و اذعان داشت: کل شهرستان‌های استان با کمبود تجهیزات مواجه هستند این در حالی است که وجود وسایل نقلیه، آمبولانس و ماشین‌های سبک و سنگین از الزام‌های جمعیتی است.

پورباقر اعتبار سال جاری بابل را 100 میلیون تومان دانست و اذعان داشت: کمک‌های خیران بابل بسیار چشمگیر بوده به طوری که در طرح همای رحمت بابل، یک‌هزار بسته کمک به یک‌هزار خانواده پرداخت شد که در این راستا بابل مقام نخست استان را به خود اختصاص داده است.

انتهای پیام/ن20/گ1003

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول