اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

مرداد ماه امسال

تصادفات جاده‌ای در جیرفت کاهش یافت

خبرگزاری فارس: فرمانده پلیس راه شهرستان جیرفت گفت: تصادفات جاده‌ای در مرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در حوزه این پلیس راه کاهش چشمگیری داشته است.

تصادفات جاده‌ای در جیرفت کاهش یافت

اسماعیل جهانشاهی امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در جیرفت اظهار داشت: آمار تصادفات جاده‌ای در مرداد ماه سال جاری نسبت به مدت مشابه سال قبل در حوزه این پلیس راه کاهش چشمگیری داشته است.

وی افزود: از تمام رانندگانی که قوانین و مقررات راهنمایی و رانندگی را رعایت کرده و موجب کاهش آمار تصادفات جاده‌ای شده‌اند، قدردانی می‌کنم.

جهانشاهی تصریح کرد: به دلیل پیچ‌های غیراستاندارد و عرض کم جاده باید تمام رانندگانی که قصد سفر و رانندگی در محورهای مواصلاتی جیرفت - بافت و جیرفت - کرمان از مسیر راین را دارند با سرعت مطمئنه حرکت کنند.

وی اذعان داشت: با توجه به سپری شدن فصل گرما و آغاز دور دوم سفرهای تابستانی و جاذبه‌های گردشگری در جنوب استان کرمان به ویژه شهرستان جیرفت در مناطق جبالبارز، درب بهشت، ساردوئیه و دلفارد و حجم زیاد مسافرت‌ها در این مناطق رانندگان باید با مأموران راهنمایی و رانندگی همکاری کنند.

فرمانده پلیس راه شهرستان جیرفت عنوان کرد: در این راستا 100 درصد کارکنان و تجهیزات این پلیس راه به صورت شبانه‌روزی در خدمت مردم و مسافران هستند.

جهانشاهی بیان داشت: در صورت مشاهده تخلف به ویژه تخلفات حادثه‌ساز با رانندگان خاطی برخورد جدی صورت می‌گیرد.

انتهای پیام/ب30/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول