اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس پلیس راه استان اصفهان:

7 درصد تصادفات فوتی مربوط به جاده‌های اصفهان است

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس راه استان اصفهان گفت: طی چهار ماه گذشته تنها 7 درصد از تصادفات جاده‌ای استان اصفهان فوتی بوده است.

7 درصد تصادفات فوتی مربوط به جاده‌های اصفهان است

علی نیکبخت امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس، اظهار کرد: وضعیت راه‌های استان تاکنون رضایت بخش بوده است، چنانکه از ابتدای سال تا آخر تیر ماه هفت درصد تصادفات منجر به فوت در جاده‌های استان داشته‌ایم.

وی با بیان اینکه با موج دوم سفر پلیس اصفهان استقرار نیرو در جاده‌های استان را دارد، افزود: با توجه به برگزاری اجلاس سران غیر متعدها و تعطیلات در استان تهران، سفر به استان اصفهان افزایش می‌یابد.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: پلیس در این زمینه آمادگی کلی داشته و با دستگاه‌های اجرایی مرتبط از جمله هلال احمر و اورژانس توافق‌هایی برای استقرار نیرو در محورهای اصلی استان کرده است.

وی تاکید کرد: با تجهیز کردن نیروهای پلیس در جاده‌های استان این وضعیت را تا پایان شهریورماه حفظ می‌کنیم.

نیکبخت گفت: اعمال قانون در جاده‌های استان به صورت نامحسوس کنترل و با تخلفات برخورد می‌شود.

وی در ادامه با اشاره به اینکه در محور روستا با کمی افزایش تصادفات رو‌به‌رو هستیم، افزود: تردد بسیار در محور روستاها و نیز افزایش تعداد خودروها و مسافرت از این محورها بزرگ‌ترین دلیل افزایش تصادفات جاده‌ای است.

رئیس پلیس راه استان اصفهان تصریح کرد: پلیس اصفهان نیز در نظر دارد در جاده‌های روستایی همانند جاده‌های اصلی حضور داشته باشد، چرا که ظرفیت تردد خودروها اکنون در این محورها در حال افزایش است.

وی گفت: البته ایمن‌سازی جاده‌های استان در جاده‌های فرعی مورد توجه قرار گرفته است که با شناسایی نقاط حادثه خیز به زودی برطرف می‌شود.

نیکبخت با بیان اینکه بیشتر این حوادث از خودروهای تیزرو و با سرعت بالا ناشی می‌شود، افزود: تا زمانی که مردم قانون را رعایت نکنند جاده‌ها تبدیل به جاده‌های ایمن نمی‌شود.

انتهای پیام/ح20/ط4001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول