اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزمان با پنجمین روز از هفته دولت انجام می‌شود

بهره‌برداری از 2 پایگاه جاده‌ای 115 در همدان و تویسرکان

خبرگزاری فارس: رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان از افتتاح دو پایگاه جاده‌ای 115 در همدان و تویسرکان همزمان با پنجمین روز از هفته دولت خبر داد.

بهره‌برداری از 2 پایگاه جاده‌ای 115 در همدان و تویسرکان

اکبر غیاث امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در همدان با اشاره به رسالت مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان اظهار کرد: این مرکز مسئولیت حفظ و ارتقای سلامت آحاد مردم را از طریق امکانات موجود و آموزش مردم در راستای به حداقل رساندن تلفات، عوارض و معلولیت‌های ناشی از حوادث بر عهده دارد.

وی با بیان اینکه گیرندگان اصلی خدمات این مرکز شامل کارکنان و در نهایت بیماران و مصدومان و مردم هستند به دورنمای خدمات مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی همدان اشاره و عنوان کرد: این مرکز در نظر دارد تا در طی یک سال آینده در راستای ارتقای خدمات اورژانس از طریق بهبود ارائه خدمات اورژانس به مددجو، ارتقا و عملیاتی کردن برنامه‌های مقابله با بحران دانشگاه و افزایش بهره‌وری نیروی انسانی و توانمندسازی کارکنان گام بردارد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان با اشاره به پروژه‌های قابل افتتاح در هفته دولت، تصریح کرد: پایگاه جاده‌ای آزادراه ساوه در شهرستان همدان با ساختمانی به متراژ 117 متر و برخورداری از امکاناتی نظیر سرویس کامل اسکان برای کارکنان عملیاتی پایگاه و سیستم گرمایشی و سرمایشی و یک دستگاه بنز اسپرینتر سهمیه دریافتی از وزارت بهداشت و آموزش پزشکی با اعتبار هزینه شده 800 میلیون ریال از اعتبارات وزارت بهداشت در جایگاه سوخت پل اول آزادراه همدان- ساوه آماده افتتاح و بهره‌برداری است.

به گفته وی، پایگاه جاده‌ای آزادراه همدان ـ ساوه اتوبان همدان ساوه از محل استقرار تا شعاع 30 کیلومتر را زیر پوشش خود قرار خواهد داد.

غیاث با اشاره به افتتاح پایگاه جاده‌ای ولاشجرد در شهرستان تویسرکان با سازه ساختمان به متراژ 117 متر، افزود: این پایگاه نیز مجهز به سرویس کامل اسکان برای کارکنان عملیاتی پایگاه، سیستم گرمایشی و سرمایشی و نیز یک دستگاه بنز اسپرینتر سهمیه دریافتی از وزارت بهداشت و آموزش پزشکی است که در ورودی روستای ولاشجرد مستقر شده است.

به گفته وی، پایگاه جاده‌ای ولاشجرد تویسرکان نیز از محل استقرار تا شعاع 30 کیلومتر محور تویسرکان- اسدآباد را پوشش خواهد داد.

رئیس مرکز مدیریت حوادث و فوریت‌های پزشکی استان همدان در پایان سخنان خود تصریح کرد: برای هر یک از دو پایگاه جاده‌ای عنوان شده 800 میلیون ریال اعتبار هزینه شده است.

انتهای پیام/ی20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول