اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

رئیس اداره راه و ابنیه سیستان‌وبلوچستان خبر داد

نصب هزار بنر و علائم ایمنی در جاده‌های سیستان‌و‌بلوچستان

خبرگزاری فارس: رئیس اداره راه و ابنیه سیستان‌و‌بلوچستان گفت: از ابتدای سال‌جاری تاکنون هزار و 100 بنر و علائم ایمنی راهنمایی و رانندگی در محورهای این استان نصب شده است.

نصب هزار بنر و علائم ایمنی در جاده‌های سیستان‌و‌بلوچستان

علیرضا خوشاره امروز در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در زاهدان اظهار داشت: در راستای موج دوم سفرهای استانی سال 1391 و افزایش ضریب ایمنی جاده‌ها تعداد هزار و صد علائم ایمنی در محورهای مواصلاتی سیستان‌وبلوچستان توسط راهداران نصب شد.

وی افزود: نصب این تعداد علائم علاوه بر موارد مذکور سبب ارتقاء ایمنی عبور و مرور و کاهش تصادفات جاده‌ای می‌شود.

رئیس اداره راه و ابنیه راه وشهرسازی سیستان و بلوچستان از شهروندان خواست در حفظ و نگهداری علائم ایمنی کوشا بوده زیرا که هر یک از علائم ایمنی ممکن است از حوادث احتمالی جلوگیری کند.

رئیس اداره روابط عمومی راه وشهرسازی سیستان‌وبلوچستان نیز از برگزاری محفل انس با قرآن کریم به مناسبت هفته دولت خبر داد و گفت: به مناسبت هفته دولت محفل انس با قرآن کریم با حضور کارکنان اداره کل راه وشهرسازی برگزار شد.

عباسعلی سلیمانی افزود: اولیای خدا تاکنون مجاهدت‌های بسیاری برای احیای فرامین و دستورات اسلام انجام داده‌اند و ماهم باید مثل شهدای خود که با الگوبرداری از قرآن و حدیث راه خود را هموار ساخته‌اند، درس بگیریم و در هر عصر و زمان پیرو راه آنان باشیم.

انتهای پیام/غ30/ض1002

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول