اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

در سه ماهه نخست امسال صورت گرفت

کاهش 23 درصدی تلفات حوادث جاده‌ای در استان بوشهر

خبرگزاری فارس: مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های استان بوشهر گفت: در سه ماهه نخست امسال تلفات جاده‌ای برون‌شهری و روستایی در استان بوشهر نسبت به سال گذشته 23 درصد کاهش یافته است.

کاهش 23 درصدی تلفات حوادث جاده‌ای در استان بوشهر

به گزارش خبرگزاری فارس از بوشهر حمیدرضا علم صبح امروز در حاشیه بازدید خبرنگاران از پایانه‌ مسافربری شهر بوشهر اظهار داشت: در سه ماهه نخست سال گذشته 75 کشته در حوادث جاده‌ای استان داشتیم که این رقم در سال جاری به 53 کشته رسید.

وی با بیان اینکه تلفات جاده‌ای موتورسواران در استان بوشهر زیاد است افزود: سال گذشته 42 درصد آمار تلفات جاده‌ای در استان بوشهر موتورسواران بودند و استان بوشهر در این زمینه رتبه چهارم کشوری را داشته است.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مسافری استان بوشهر تصریح کرد: سال گذشته در پنج روستا آموزش موتورسواری داشتیم که با استقبال خوب روستائیان و موتورسواران روبه‌رو شد و تاثیر مثبتی هم داشت.

علم ادامه داد: اگر همین طرح آموزش موتورسواران در تمام شهرستان‌ها اجرا شود شاهد کاهش تلفات جاده‌ای برای موتورسواران در استان خواهیم بود.

وی بیان داشت: تلفات جاده‌ای استان بوشهر در سال گذشته 280 نفر بود که نسبت به سال 89 یک نفر بیشتر شده بود.

مدیرکل حمل و نقل و پایانه‌های مسافری استان بوشهر تصریح کرد: محور بوشهر به برازجان با 39 کشته و برازجان به گناوه با 38 کشته بیشترین تلفات جاده‌های برون شهری استان را به خود اختصاص داده بودند.

علم اضافه کرد: در سه ماهه نخست امسال تلفات جاده‌ای برون‌شهری و روستایی در استان بوشهر نسبت به سال گذشته 23 درصد کاهش یافته است.

وی گفت: 111 اتوبوس، 726 مینی‌بوس، 334 سواری و 3 هزار و 270 دستگاه کامیون و کشنده در ناوگان حمل و نقل استان بوشهر فعالیت می‌کنند.

انتهای پیام/ل20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول