اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

همزان با دور دوم سفرهای تابستانی صورت گرفت

تشدید کنترل نامحسوس پلیس‌راه در جاده‌های خوزستان

خبرگزاری فارس: رئیس پلیس‌راه خوزستان از تشدید کنترل نامحسوس جاده‌های استان همزمان با آغاز دور دوم سفرهای تابستانی خبر داد.

تشدید کنترل نامحسوس پلیس‌راه در جاده‌های خوزستان

به گزارش خبرگزاری فارس از اهواز، قاسم قدرتی ظهر امروز در رزمایش مرحله دوم سفرهای تابستانی گفت: به منظور تأمین ایمنی راه‌ها و برخورد با رانندگان پرخطر کنترل نامحسوس جاده‌ها توسط پلیس‌راه استان تشدید می‌شود.

وی با اشاره به آغاز دور دوم سفرهای تابستانی از شهریورماه به دلیل پایان یافتن ماه مبارک رمضان افزود: برای هماهنگی و ایجاد وحدت رویه میان یگان‌های دخیل در ترافیک و امنیت جاده‌ها اولین روز از شهریور برای برگزاری رزمایش مرحله دوم سفرهای تابستانی انتخاب شد و تمامی یگان‌ها با آوردن بخشی از تجهیزات خود رأی مانور شرکت کردند.

قدرتی با بیان اینکه از اول تا 20شهریورماه خروج مسافران از استان و از 20 شهریور تا مهرماه نیز ورود مسافران به استان را خواهیم داشت، اظهار کرد: برای پوشش جاده‌ها علاوه بر افزایش تیم‌های گشت پلیس تیم‌های تست سلامت نیز برای شناسایی رانندگان پر خطر و افرادی که از مواد مخدر استفاده می‌کنند فعال شده‌اند.

عضو کمیته ایمنی راه‌های استان با تأکید بر تشدید کنترل نامحسوس در جاده‌ها افزود:‌ از روز گذشته 30 نفر از نیروهای پلیس‌راه به صورت ناشناس و در اتوبوس‌ها و خودروهای سواری مسافربر مستقر شده‌اند تا به این وسیله رانندگان پرخطر شناسایی و با آنها برخورد شود.

وی بیان کرد: 100 نفر نیروی کمکی نیز از مرکز برای ارتقای ایمنی سفرهای تابستانی به خوزستان اعزام شده‌اند.

قدرتی ادامه داد: 80 دوربین کنترل سرعت نیز در راه‌های استان به ویژه در محور اهواز ـ‌ باغ‌ملک ـ‌ ایزه و اندیمشک ـ پل زال ـ نصب شده است.

این عضو شورای ترافیک استان تأکید کرد: 35 گشت نامحسوس پلیس راه نیز در سطح جاده‌های استان مستقر هستند تا به این وسیله تخلفات شناسایی و ایمنی افزایش یابد.

قدرتی اظهار کرد: گشت نامحسوس حدود 40درصد تخلفات جاده را شناسایی می‌کند.

انتهای پیام/غ20/ژ1001

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید
نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول