اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار سمنان:

پروژه‏‌های نیمه‌تمام سمنان تا پایان دولت دهم به نتیجه می‏‌رسد

خبرگزاری فارس: استاندار سمنان گفت: پروژه‏‌های نیمه تمامی که در استان سمنان وجود دارد، تا پایان دولت دهم به نتیجه می‏‌رسد.

پروژه‏‌های نیمه‌تمام سمنان تا پایان دولت دهم به نتیجه می‏‌رسد

به گزارش خبرگزاری فارس از سمنان به نقل از روابط عمومی فرمانداری سمنان، عباس رهی در مراسم گرامیداشت هفته دولت در گلزار شهدای امامزاده یحیی(ع) سمنان، با اشاره به برخی تخریب‏‌ها علیه دولت‏‌های نهم و دهم تاکید کرد: در برابر این تخریب‏‌ها خصوصا در سال پایانی عمر این دولت باید مقاومت کرد.

وی تصریح کرد: در این مورد همه باید به وظیفه خود عمل کنیم و پیرو ولایت باشیم.

استاندار سمنان با تاکید بر اینکه هم‌اکنون دولت با انگیزه قوی‏‌تری نسبت به ابتدای کارش فعالیت می‏‌کند، خاطرنشان کرد: دولت‏مردان از همیشه جدی‏‌تر هستند چون هدف و انگیزه آنان خدمت‏‌گزاری است.

رهی با بیان اینکه از اهتمام کارکنان دستگاه‏‌های اجرایی نیز نباید کاسته شود، با اشاره به تلاش دولت برای به اتمام رساندن پروژه‏‌های نیمه‌کاره در کشور اظهار داشت: دولت در قالب پروژه‏‌های طرح مهر ماندگار قصد دارد با همت مضاعف کارها را به نتیجه برساند.

وی به اجرای پروژه بزرگ مسکن مهر اشاره و تصریح کرد: هم‏‌اکنون مردم شیرینی این تلاش بزرگ دولت را می‏‌چشند و در استان سمنان نیز در شهرهای کوچک باید با کار بیشتر واحدهای مسکن مهر سریع‏‌تر ساماندهی شود.

انتهای پیام/ع30/ف4004

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول