اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

استاندار گلستان:

تلاش دستگاه‎های اجرایی به اتمام پروژه‎های نیمه‎تمام معطوف شود

خبرگزاری فارس: استاندار گلستان از مدیران دستگاه‎های اجرایی خواست تا تلاش و اهتمام خود را به اتمام پروژه‎های نیمه‎تمام معطوف کنند و گفت: در سال پایانی عمر دولت دهم نباید حتی ذره‎ای از روند سرعت تلاش‎ها کاسته شود.

تلاش دستگاه‎های اجرایی به اتمام پروژه‎های نیمه‎تمام معطوف شود

به گزارش خبرگزاری فارس از گرگان جواد قناعت در جمع مدیران دستگاه‎های اجرایی استان با تبریک هفته دولت اظهار داشت: پافشاری به شعار کلیدی دولت که همان تبعیت از ولایت و خدمت‎رسانی به مردم است باید به جدیت دنبال شود تا شاهد به ثمر نشستن تمامی طرح‎ها، برنامه‎ها و پروژه‎های دولت باشیم.

وی با اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در خصوص عملکرد دولت احمدی‎نژاد اذعان کرد: از دوران انقلاب تاکنون چنین تعریفی مبنی بر اینکه این دولت، کشور را به کارگاه سازندگی تبدیل کرده است نداشتیم و بیان این موارد اصلا تعارف و بلف نیست بلکه آمار و ارقام‎های موجود دلیل و شاهد محکمی بر این مدعاست که باید آن را همچنان حفظ کنیم.

استاندار گلستان به مسئولان دستگاه‎های اجرایی تاکید کرد: مدیران باید تا دقیقه 90 کار و تلاش را در دستور کار خود قرار دهند چرا که رکود و رخوت در این دولت معنایی ندارد.

قناعت با تاکید بر اینکه باید یک ارتباط معقول و منطقی بین مدیران و خبرنگاران ایجاد شود خاطر نشان کرد: این موضوع به معنای این نیست که یک مدیر از سوی رسانه مورد تعریف و تمجید قرار گیرد که تفکری مردود است.

وی یادآور شد: اگر اقدامات خوبی از سوی دستگاهی صورت می‎گیرد باید آن را به حساب نظام و دولت نوشت نه اینکه شخص را تنها مسبب پیشرفت دانست.

استاندار گلستان استفاده از ظرفیت رسانه ملی و خبرگزاری‎ها را برای انعکاس فعالیت و اجرای روند برنامه‎ها بسیار مهم خواند و بیان داشت: برای انعکاس کارهای جهشی که انصافا در طول هفت سال دولت احمدی‎نژاد در مقایسه با دولت‎های پیشین صورت گرفته باید به خوبی به مردم اطلاع‎رسانی شود.

انتهای پیام/ش20/د1000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول