اخبار فارس من افکار سنجی دانشکده انتشارات توانا فارس نوجوان

استانها

فرماندار شهرکرد خبر داد

رشد 3 درصدی اعتبارات تملک ‌دارایی شهرکرد

خبرگزاری فارس: فرماندار شهرکرد گفت: در سال جاری اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای این شهرستان سه ‌درصد رشد داشته است.

رشد 3 درصدی اعتبارات تملک ‌دارایی شهرکرد

به گزارش خبرگزاری فارس از شهرکرد، مراد کاظمی ظهر امروز در نشست شورای اداری این شهرستان اظهار داشت: اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای این شهرستان در سال جاری 285 هزار و 410 میلیارد ریال است.

وی افزود: این میزان اعتبار تملک دارایی و سرمایه‌ای شهرستان شهرکرد، نسبت به سال گذشته سه درصد رشد داشته است.

کاظمی بیان کرد: این میزان اعتبار برای بخش‌های تولیدی، اجتماعی فرهنگی و زیربنایی در قالب 15 فصل و 51 برنامه‌ به این شهرستان اختصاص داده شده است.

فرماندار شهرکرد گفت: اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای این شهرستان در سال جاری به صورت عادلانه بین منطقه‌ها و بخش‌های این استان تقسیم می‌شود.

وی با بیان اینکه اعتبارات تملک دارایی و سرمایه‌ای شهرستان مرکز استان 23.5 درصد اعتبارات کل این استان را شامل می‌شود، افزود: از این میزان اعتبار حدود 47 درصد آن به مرکز استان، 9 درصد به بخش لاران، هشت درصد به بخش بن و 10 درصد به بخش سامان اختصاص داده شده است.

کاظمی با بیان اینکه در سال جاری در تخصیص اعتبارات تمامی اولویت‌ها و الزامات این بخش به درستی رعایت شده است، گفت: از جمله اولویت‌های شهرستان شهرکرد در سال جاری توجه جدی به پروژه‌های نیمه‌تمام به خصوص پروژه‌هایی که در سال جاری به بهره‌برداری می‌رسند، است.

وی ادامه داد: به بهره‌برداری رساندن سالن ورزشی شیخ‌شبان، اجرا کردن طرح هادی روستای یان‌چشمه و اجرای برنامه‌های مهم آموزش و پرورش بخش لاران از دیگر برنامه‌های اولویت‌دار این شهرستان در تخصیص اعتبارات سال جاری است.

کاظمی گفت: در تخصیص اعتبارات سال جاری به پروژه‌های مجتمع گاوداری سامان و ایجاد کمربندی از هتل سامان تا روستاهای اطراف توجه جدی صورت گرفته و این پروژه‌ها در سال جاری به صورت صد درصدی اجرا خواهند شد.

فرماندار شهرکرد بر ضرورت آسفالته کردن جاده امامزاده سید بهاء‌الدین شیخ‌شبان تاکید کرد و افزود: این جاده باید با همکاری اوقاف و امور خیریه، میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری و شهرداری بن انجام گیرد.

وی با اشاره به نحوه تخصیص اعتبارات سال جاری در این شهرستان تصریح کرد: در سال جاری اعتبارات بخش فرهنگ و هنر 34 درصد افزایش داشته است.

کاظمی بیان کرد: در سال جاری اعتبارات مرکز استان 29 درصد افزایش داشته و همچنین اعتبارات بخش میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری این شهرستان 31 درصد کاهش داشته است و نوسازی مدارس نیز اعتبارات آن در سال جاری در این شهرستان 16 درصد کاهش داشته است.

انتهای پیام/آ20/چ3000

این مطلب را برای صفحه اول پیشنهاد کنید

اخبار مرتبط

نظرات
دیدگاه های ارسال شده توسط شما، پس از تایید توسط خبرگزاری فارس در وب سایت منتشر خواهد شد پیام هایی که حاوی تهمت یا افترا باشد منتشر نخواهد شد
Captcha
لطفا پیام خود را وارد نمایید.
پیام شما با موفقیت ثبت گردید.
لطفا کد اعتبارسنجی را صحیح وارد نمایید.
مشکلی پیش آمده است. لطفا دوباره تلاش نمایید.

پر بازدید ها

    پر بحث ترین ها

      بیشترین اشتراک

        اخبار گردشگری globe
        تازه های کتاب
        اخبار کسب و کار تریبون
        همراه اول